:---{D Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Det er greit med 2, 3, kanskje 5 sånne avatarer, men 53 stykkker?! Jeez. Ja, lurer på omjeg skal lage meg en sikkelig en.. Har lært meg litt Photoshop nå Gjør det. Har nesten lyst til å lage anti-farge-avatar avatarer, men det blir jo en syk klan det også. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Det er greit med 2, 3, kanskje 5 sånne avatarer, men 53 stykkker?! Jeez. Ja, lurer på omjeg skal lage meg en sikkelig en.. Har lært meg litt Photoshop nå Gjør det. Har nesten lyst til å lage anti-farge-avatar avatarer, men det blir jo en syk klan det også. *Lese toturial om hvordan du lager gode avatarer* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Dere er bare misunnelig dere vis vi vil ha "sekt" må vi få lov til det. er jo ikke verdens undergang det. uff burde legge meg nå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Nå som vi er så godt igang hvorfor ikke starte egen relgion? Hvis flodhest er leder, slipper han t.o.m. unna millitæret. :!: denne støtter eg , så må vi lage en vielsels sermoni så eg kan være prest og vie forlk Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Enig, men i dag blir jeg voksen i kristendommen, kan man ha 2 religioner? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har nå fått min keeg farge avatar, legger u meg til på lista! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Hvorfor står lenniz fortsatt oppført på "min" farge? jeg og Lenniz ble enige om at han skulle bytte til noe annet. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Hva med å kalle tråden "flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet", istede for det den heter nå? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Det er greit med 2, 3, kanskje 5 sånne avatarer, men 53 stykkker?! Jeez. Det er jo det som er gøy. Du er bare misunnelig, du Herregud, det er jo bare avatarer, hehe. Jeg forandret signaturen, forresten. Banneret er nå integrert! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg slengte meg rundt og nappet tak i den lavendelblå, sett meg på listen Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 kan du lage en "Gay Rosa avatar" til meg.. då hadde eg blitt gla då :!: Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 BaX melder seg ut. Lilla avatar er ledig.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 The Rainbow-club Nei, flodhest-klubben Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 BaX melder seg ut. why? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 BaX melder seg ut. Lilla avatar er ledig.. NEIII vi må ikke ha frafall !!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 BaX melder seg ut. Lilla avatar er ledig.. Velkommen i klubben. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tenk hvor lei seg lille flodhest blir når klubben ikke er så kul lenger. *klappe på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg