mushi Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 fy titan du må jo ta en flodhest har laget. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Syns det er litt rart at jeg ikke er med i medlemslista. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Beklager, da har det skjedd en feil. Tok du den skiferblåe avataren før lenniz? (se forrige side) Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 fy titan du må jo ta en flodhest har laget. må jeg? søren også.. min som var så tøff Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 ja, du får plukke ut en av de ledige, mister jo litt av sjarmen med å lage en selv Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 52 stykk? Ikke dårlig! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 kommer vel sikkert fler skal jo ta over verden vi Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Bare følte at en sviker burde poste litt her, for jeg har nemlig en ordentlig avatar av nydelige Angelina Jolie! =D Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Tror du det finnes én farge for hvert menneske i verden? Det hadde vært grusomt tøft :!: Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 kult ja... Hva blir det til med den sia da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Her er en Signal Orange Poor Leno :!: Endret 7. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Kan jeg få en avatar? Det skal stå "keeg farge avatar" og den skal være lyse rosa! send en pm når du har laget den! takker Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Kan jeg få en avatar? Det skal stå "keeg farge avatar" og den skal være lyse rosa! send en pm når du har laget den! takker Hvis det skal stå keeg, må jo fargen være keeg! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Beklager, da har det skjedd en feil. Tok du den skiferblåe avataren før lenniz? (se forrige side) et par sider før det og. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 så ingen med korallrød avatar, da tar jeg den Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Kan jeg få en avatar? Det skal stå "keeg farge avatar" og den skal være lyse rosa! send en pm når du har laget den! takker Hvis det skal stå keeg, må jo fargen være keeg! lyserosa er opptatt allerede Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Kan jeg få en avatar? Det skal stå "keeg farge avatar" og den skal være lyse rosa! send en pm når du har laget den! takker Hvis det skal stå keeg, må jo fargen være keeg! lyserosa er opptatt allerede En litt lysere rosa enn deg, uansett er den keeg farge, ikke rosa! :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Kan jeg få en avatar? Det skal stå "keeg farge avatar" og den skal være lyse rosa! send en pm når du har laget den! takker Hvis det skal stå keeg, må jo fargen være keeg! lyserosa er opptatt allerede En litt lysere rosa enn deg, uansett er den keeg farge, ikke rosa! :!: Og hva betyr så "keeg"? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 En litt lysere rosa enn deg, uansett er den keeg farge, ikke rosa! :!: Snakket ikke om meg, men om "Ati-Radeon", han har lyse rosa. Bare se side 1 for listen av brukte farger. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Beklager, da har det skjedd en feil. Tok du den skiferblåe avataren før lenniz? (se forrige side) et par sider før det og. Beklager at jeg overså deg, det er ikke bare bare å holde styr på alt dette. Send han en pm eller noe, så blir dere sikkert enige om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg