Solid Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Men kanskje han er en sølvgutt da. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 IMO ligner mange av avaterene veldig på hverandre Det må jo snart bli slutt og jeg syntes ikke det er noe point i å presse inn masse farger som egentlig har en liten forskjell fra en annen. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 BurTMastA; det er lilla som er best det må jeg si Stish: IKKE la omverdenen hjernevaske deg!!!! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Stish: IKKE la omverdenen hjernevaske deg!!!! Greit...? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Det hadde vært moro. Men i begynnelsen av tråden sa han at han ville beholde sin, for den var visst mye tøffere. (bullshit!) Men om han bestemmer seg for å joine, må nesten han og CobraM bli enige om noe. Jeg har ikke noe problemer med å bytte. Bare la meg få ca. 4 minutters tenketid på hva jeg skal velge. EDIT: Da ble det Elfenben-hvit avatar. Endret 7. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 HVis ingen har tatt lakse rød, så tar jeg den! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 God m0orgen mine gode venner Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 IMO ligner mange av avaterene veldig på hverandre Det må jo snart bli slutt og jeg syntes ikke det er noe point i å presse inn masse farger som egentlig har en liten forskjell fra en annen. Det finnes ikke så mange farger at alle avatarene kan se forskjellige ut. Men det finnes derimot flere nyanser av farger. Ingen av fargene er dønn like, de har bare litt lysere eller mørkere nyanser i seg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå har vi vel over 50 medlemmer? Kult ass.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Utrolig hva som blir populært her på forumet. Stå på gutter og jenter Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 skal du ikke ha deg en du også da Grundig? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå er "himmelblå" ledig Lagde heller min egen avatar, så skyt meg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå er "himmelblå" ledig Lagde heller min egen avatar, så skyt meg. din gale mann!!!! Et tilbud om å få være med ,så takker du nei!? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå som vi er så godt igang hvorfor ikke starte egen relgion? Hvis flodhest er leder, slipper han t.o.m. unna millitæret. :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 På tre dager har vi rundet 50 medlemmer. Dette er bra folkens! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mekker du en Vaniljefarget avatar skal jeg bruke den. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Titan: den har ikke flodhest laga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg