flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Hehey. Fresht! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Skifer-blå. EDIT: Tar Tomat-rød i stedet. 3 sec. Skal bytte. Endret 6. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Da er vi snart 50. er ikke tomat-rød holdt av til tomat-ulf? Endret 6. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Er den det altså? Har ikke jeg fått med meg. Har blitt litt slurvete etter all denne avatar-mekkingen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Han har vel ikke sagt noe,men var noen som sa at han fortjente den for noen sider tilbake Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Tomat-Rød er forbeholdt Tomat-Ulf i første rekke Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Det hadde vært moro. Men i begynnelsen av tråden sa han at han ville beholde sin, for den var visst mye tøffere. (bullshit!) Men om han bestemmer seg for å joine, må nesten han og CobraM bli enige om noe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) dakkar CobraM Han får låne den imens da Endret 6. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, det blir slemt å ta den fra han nå. Bare for å si det, CobraM har enerett på sin avatar. Om Tomat-ulf er hypp på den, er det fullt og helt CobraM som bestemmer. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 jeg mener at tomat-ulf skal ha den da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke sikkert tomat-ulf vil ha den engang da. Men det hadde jo vært morsomt. Som sagt, det er CobraM som bestemmer det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Må få en til som medlem i dag da. så får vi 50 dagen er vel egentlig over men... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Oi Klokka er såååå mye ja! Bør nok gå å legge meg jeg Natta alle Flodhest-klubb-venner Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Oi Klokka er såååå mye ja! Bør nok gå å legge meg jeg Natta alle Flodhest-klubb-venner hehe, tiden flyr her i klubben vettu. har det jo så morro sov godt (noe som jeg ikke kommer til å gjøre, da jeg er forkjølet og hoster som en gal) edit: ble litt mange smileys gitt. Endret 7. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Hehe, har fått vervet endel medlemmer i dag ja! God natt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) virker som alle har lagt seg, men kom på noen forslag til farger.. hva med tiger- eller leopard-stripet, eller blir det litt for "crazy"? er jo egentlig ensfarget vi driver med men.. Endret 7. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
Willcliff Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 aldri la en som heter -=tom=- få vere med på klubben han er irriterand dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg