flodhest Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hm...den har ikke jeg laget. Men, men. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Haha 20 stykker som har sånn avatar nå! Genialt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da har jeg også satt inn reklame i signaturen, tok nesten lik som flodhest sin! w o w Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Edit: mekka den sjæl da men. Endret 5. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Selvfølgelig liker jeg dem, dessuten var jeg den første som brukte en av fargeavatarene som du lagde til andre enn deg selv. Synes at jeg bør få en blå VIP-avatar for det. Apropos å reklamere for avatarene i signaturen, så har jeg ikke det, men har ihvertfall hatt takke-signatur lenge. Endret 5. mai 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da har jeg også satt inn reklame i signaturen, tok nesten lik som flodhest sin! w o w Hvis du bare skal være slik behøver du ikke å skrive i denne tråden. Synes det er kjipt at du/andre skal gjøre slikt fordi noen andre fortellerer noe en synes er dumt. (Ihvertfall er det kjipt når du kun skriver slikt.) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 mini_me: det blir bare dumt hvis andre enn flodhest skal lage slike avatarer! Det er liksom hans greie... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ok da sender jeg en pm da eller Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ripoff! Ripoff! Du må spørre om flodhest kan lage til deg, eller bruke en av dem han allerede har laget. Så det så. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ro ned nå jeg viste det ikke (leste ikke alt.) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Never mind Endret 5. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Da har jeg også satt inn reklame i signaturen, tok nesten lik som flodhest sin! w o w Hvis du bare skal være slik behøver du ikke å skrive i denne tråden. Synes det er kjipt at du/andre skal gjøre slikt fordi noen andre fortellerer noe en synes er dumt. (Ihvertfall er det kjipt når du kun skriver slikt.) B|Real er en kjip fyr... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ripoff! Ripoff! Du må spørre om flodhest kan lage til deg, eller bruke en av dem han allerede har laget. Så det så. pm sendt. fornøyd nå Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 skal jeg være ærlig så skjønner jeg ikke hvordan flodhest klarer å finne så mange farger...gul og blått å sånt er greit, men vin rød og windows blå osv er litt mer en fantasien min klarer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Selvfølgelig liker jeg dem, dessuten var jeg den første som brukte en av fargeavatarene som du lagde til andre enn deg selv. Synes at jeg bør få en blå VIP-avatar for det. Apropos å reklamere for avatarene i signaturen, så har jeg ikke det, men har ihvertfall hatt takke-signatur lenge. Creds til deg, det skal jeg huske på. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, det gjør det. mini me tok også en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg