G2Petter Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Du får den, jarmo. Jeg har byttet tilbake til det kommer en ny spennende farge. Kanskje jeg kan få den andre BSOD-avataren? Black Screen of Death, som ble brukt i win 3.X og DOS eller noe sånt. Endret 6. mai 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 En ting jeg tenkte på...alle avatarene er lagret på en gratis home-server. Home.no er jo ikke akkurat kjent for å være av det mest stabile slaget, så jeg råder de som har en egen server eller lignende på nettet, å legge avatarene ut der. Hm, *copy/paste til første post* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 G2Petter: jarmo ville ikke ha den. Vi snakket over pm. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Eller så kan de bare laste den opp til forumet. Avatarene er jo ikke så store at det skal utgjøre den store båndbreddebelastningen ... Edit: Hvis det er tilfellet, så tar jeg den. Hvis jarmo vil ha den tilbake, er det bare å ta kontakt. Endret 6. mai 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Ah, det var bra du sa. edit: så du tok avataren allikevel ja? Velkommen i klubben. Endret 6. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 lasta opp avataren til hw.no jeg...bare får å være sikker.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Best å være på den sikre siden ja. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 jarmo: Kan ikke huske å ha laget en avatar med det navnet. Hvordan blå er det? fargekode? Acronym short for "Blue Screen Of Death", commonly displayed after a major system error under numerous versions of Microsoft Windows. Seeing a BSOD generally means a reboot is soon to follow. Antar at det blir en litt mørkeblå farge Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 <--------------- Omtrent som dette? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 <---------------Omtrent som dette? ------ Hadde tenkt å få meg en sånn avatar, men så så jeg hvor mange dere har blitt. Ikke faen om jeg skal følge strømmen. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Det er jo mange fler uten sånn avatar HJELP OSS med å KNUSE overmakten!!!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 @kd: det er du som følger strømmen da, som har sånn vanlig avatar. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Henger meg på med Stålblå jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 hvor mange er vi egentlig? skal vi danne regjering? Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 <------greit at jeg tar denna eller? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 hvor mange er vi egentlig? skal vi danne regjering? ..Og kalla dere for "et fargerikt felleskap" ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 <------greit at jeg tar denna eller? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 BurTMastA; det er lilla som er best Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Nesj...alle vet at gult er kult. "Hø-hø" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Nesj...alle vet at gult er kult. "Hø-hø" Oki, glut er kult. Men lilla er BEST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg