Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hurra eg er medlem i Flodhest klubben. Eg føle meg begjæra. Må takke Flodhest som tok iniativ til dette. Helmaks Flodhest. haha, begjæra? :D du føler deg ønsket? beæret er nok rett ord for deg gutten min edit: forøvrig er jeg enig Endret 6. mai 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 utrolig bra flodhest. 10 av 10 du har gjort en bra jobb nå. klarer vi å få 100 medlemmer? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja beæret var ordet hehe. Medlem 43 er eg. Det følest bra det. What a feeling. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Her var det svimlende mange farger! Hva synes dere om signaturen min? Flodhest; Hva har du gjort annet enn å lage avatarer i dag? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 finfin den leno, men link hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Flodhest; Hva har du gjort annet enn å lage avatarer i dag? Ser det sånn ut? Tro det eller ei så var jeg faktisk en liten tur ute isted. Men ellers har jeg jobbet flodhest-ræva mi av for å lage avatarer. jarmo: Kan ikke huske å ha laget en avatar med det navnet. Hvordan blå er det? fargekode? Endret 6. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jarmo: Kan ikke huske å ha laget en avatar med det navnet. Hvordan blå er det? fargekode? Hehe! Har ikke du sett den mest berømte fargen i verden... Er ikke sikker på fargekoden ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 http://www.internet-kiosk.biz/img/browser_..._bluescreen.gif <-- BSOD-blå. Det skrives vel forøvrig "Khaki"? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det gjorde visst ikke det der jeg hentet fargene fra. Ah, takk for bluescreen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 dette må jo være dagens mest aktive tråd Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe, tror det. Jeg startet den i går kveld. Btw, nå er BSOD-avataren lagt til og. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg tok BSOD... Edit: Trodde den var up for grabs, Jarmo, men du kan få den, du. Endret 6. mai 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tok BSOD... Var det ikkje jarmo som skull ha den? Det var det eg trudde Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tok BSOD... Var det ikkje jarmo som skull ha den? Det var det eg trudde Nei, var bare et hint til andre... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg tok BSOD... haha, du snatcha'n rett foran nesa til jarmo edit: dumme, dumme meg.... Endret 6. mai 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tok BSOD... Var det ikkje jarmo som skull ha den? Det var det eg trudde Nei, var bare et hint til andre... Okey. Så snill du var da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg