mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Er utrolig hva en avatar kan gjøre, ble jo klubb av det. burde stå i første post hvor mange medlemmer det er, er som sagt litt slittsomt å telle Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 karmosinrød #DC143Cgammelrosa #DB7093 halvmørk rosa #FF69B4 lillahvit #FFF0F5 rødfiolett #C71585 orkide(-lilla) #DA70D6 plommefarget #DDA0DD magentarød #FF00FF indigoblå #4B0082 lavendel(-blå) #E6E6FA midnattsblå #191970 stålblå #4682B4 skifergrå #708090 vårgrønn #00FF7F havgrønn #2E8B57 løvgrønn #7FFF00 elfenbenshvit #FFFFF0 kniplingshvit #FDF5E6 gammelhvit #FAEBD7 mørk kaki #BDB76B lys nøttebrun #CD853F korallrød #FF7F50 tomatrød #FF6347 lakserød #FA8072 rustrød #CD5C5C mursteinsrød #B22222 Andre farger her med noen norske oversettelser her. Dude! Nå hjalp du meg veldig mye! Creds til deg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Kenny000: tror vi driter i VIP-greiene foreløpig. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Dette begyner jo nesten å ligne litt på det som skjedde i filmen "The wave." En finner på noe tull, så blir det fler og fler helt til de skal ta over hele verden.. EDIT: Så må det jo legges til at det var 1 som syntes at dette gikk litt langt, (Carl M ) og han ble skutt på åpen gate. Endret 6. mai 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette begyner jo nesten å ligne litt på det som skjedde i filmen "The wave." En finner på noe tull, så blir det fler og fler helt til de skal ta over hele verden.. INDEED! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 hehe lol. nå kommer flodhest-klubben å tar over verden... ser det for meg :!: Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette begyner jo nesten å ligne litt på det som skjedde i filmen "The wave." En finner på noe tull, så blir det fler og fler helt til de skal ta over hele verden.. Uff, den filmen er så trasig at det ikke går ann. De med av-art farger som krem hvit, gressgrønn osv. blir disse VIP? Kan vi heller ikke ha det sånn at de 15 første som fikk slike fargeavatarer blir VIP? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Får vel ta en "old" status jeg da. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette begyner jo nesten å ligne litt på det som skjedde i filmen "The wave." En finner på noe tull, så blir det fler og fler helt til de skal ta over hele verden.. Uff, den filmen er så trasig at det ikke går ann. De med av-art farger som krem hvit, gressgrønn osv. blir disse VIP? Kan vi heller ikke ha det sånn at de 15 første som fikk slike fargeavatarer blir VIP? Som sagt, dette skal vi få en løsning på etterhvert. Nå som jeg har fått flere farger å velge mellom, tar vi det en annen gang. Bare smil og være glade som medlemmer i flodhest-klubben. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Nå ordna det seg av seg selv. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Slagord: " Vi setter farge på forumet" Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette begyner jo nesten å ligne litt på det som skjedde i filmen "The wave." En finner på noe tull, så blir det fler og fler helt til de skal ta over hele verden.. Uff, den filmen er så trasig at det ikke går ann. De med av-art farger som krem hvit, gressgrønn osv. blir disse VIP? Kan vi heller ikke ha det sånn at de 15 første som fikk slike fargeavatarer blir VIP? Som sagt, dette skal vi få en løsning på etterhvert. Nå som jeg har fått flere farger å velge mellom, tar vi det en annen gang. Bare smil og være glade som medlemmer i flodhest-klubben. Cool man! I respect that Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Slagord: " Vi setter farge på forumet" Haha! Så bra. "flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet." Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Det blir for upersonlig syns jeg.. stygge er dem også Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Slagord: " Vi setter farge på forumet" Haha! Så bra. "flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet." genialt , legge den i siggi Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Det blir for upersonlig syns jeg.. stygge er dem også Jeg har en høne å plukke med deg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Vi må nesten skyte Dr.X og Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Slagord: " Vi setter farge på forumet" Haha! Så bra. "flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet." genialt , legge den i siggi :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Vi må nesten skyte Dr.X og trodde vi var snille i flodhest-klubben jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg