flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Beklager, Mr. Freeman har hvit. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 jeg vet, jeg mener jeg bytta til sølv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Du har fremdeles den hvite? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nå mangler vi bare 1300 medlemmer, så har vi 1337 medlemmer. fins det så mange farger? RGB skal vel kunne gjengi 16,7millioner, evt man kan bruke NCS sine farger, de er det vel 1530 av.. flodhest: Cache er en fin båt. Prøv å tøm den. Endret 6. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Kom til å tenke på en ting. Det er stress å hele tiden finne på nye farger. Hva om vi blander to farger? Så kan de med ensfarget avatar på en måte være VIP? Bare en tanke. Eksempel: Marvil: Jeg har ikke navnene på så mange farger. Endret 6. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 skulle være nokk farger til hele forumet det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Selvfølgelig liker jeg dem, dessuten var jeg den første som brukte en av fargeavatarene som du lagde til andre enn deg selv. Synes at jeg bør få en blå VIP-avatar for det. Apropos å reklamere for avatarene i signaturen, så har jeg ikke det, men har ihvertfall hatt takke-signatur lenge. Ehm.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395140&st=750 Det var meg det Nei? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) flodhest: Cache er en fin båt. Prøv å tøm den. *slettet* Glem det. Fikk det til. Endret 6. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 eh..hvordan tømmer man cache? Bruker Firefox. Hjelper det ikke å reloade? (F5 / Ctrl + F5)? Hvis ikke: http://www.justis.com/support/faq-cache.html#firefox Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Kom til å tenke på en ting. Det er stress å hele tiden finne på nye farger. Hva om vi blander to farger? Så kan de med ensfarget avatar på en måte være VIP? Bare en tanke. Eksempel: Marvil: Jeg har ikke navnene på så mange farger. Kanskje heller bytte skriftfarge før du begynner med flere forskjellige farger? Sånn at du har "grønn avatar" med både svart og hvit skrift. På den måten vil man skape undergrupper av flodhest-klubben også Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Ikke det at jeg har tenkt å joine denne klubben, men neste steg kunne jo være å ha f.eks hardware.no blå avatar, (hw.no blå avatar), overklokking.no #Farge# avatar (ok.no #Farge# avatar). Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) G2petter: Tja, ikke dumt, ikke dumt. Endret 6. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 dette er det penger i! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 G2petter: Tja, ikke dumt, ikke dumt. Jo, det blir litt dumt når Tonio har svart avtar og det blir svart skrift i tillegg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe, jeg får finne en løsning på det. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) rosa skrift edit: Hehe, jeg får finne en løsning på det. Endret 6. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 eneste klubben jeg har vært med i var Boing klubben, og det er mange år siden så nå føler jeg virkelig at jeg er medlem i noe fornuftig og skikkelig betydningsfult! :!: Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Kom til å tenke på en ting. Det er stress å hele tiden finne på nye farger. Hva om vi blander to farger? Så kan de med ensfarget avatar på en måte være VIP? Bare en tanke. Eksempel: Marvil: Jeg har ikke navnene på så mange farger. ÅÅÅHHHH!!! jeg tar! edit: eller er tanken fortsatt bare en tanke? Endret 6. mai 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg