Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg :shrug: mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er :p

Lenke til kommentar
Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg :shrug: mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er :p

slett det inlegget med ein gang.

 

*du er sjalu* :cool:

Lenke til kommentar
Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg :shrug: mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er :p

Så, så, du kan være med i klubben du og. Her utelater vi ingen! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...