Ṱormod Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 hva er ledig av avatarer nå ?? Se første post i tråden . Jeg tror at det kommer noen nye i nær fremtid. Det er noen fine farger i første post i tråden. Vær snill å post det i tråden når du har skiftet avatar Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Får vel lage en hjemmeside for klubben snart da noen som kan/gidder? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Da har jeg lagt til fire nye farger. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Kan du ikke bytte navnet på Sjokolade brun, til Sjokade-brun? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tok sjokolade-brun, jeg, hvis det går greit? <3 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Det er greit, bare å ta de som er ledige. Poor Leno: Det er jo en bindestrek der. Under E'n . Endret 6. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Haha konge flodhest! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Haha, vet. Det går unna. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Heeelt greit! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Tusen takk! =) Men det hadde vært kulere om den het mintgrønn.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Selvfølgelig liker jeg dem, dessuten var jeg den første som brukte en av fargeavatarene som du lagde til andre enn deg selv. Synes at jeg bør få en blå VIP-avatar for det. Apropos å reklamere for avatarene i signaturen, så har jeg ikke det, men har ihvertfall hatt takke-signatur lenge. Ehm.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395140&st=750 Det var meg det Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Tusen takk! =) Men det hadde vært kulere om den het mintgrønn.. Endret på det nå. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 <---Tar den jeg! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 <---Tar den jeg! :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er Lenke til kommentar
Willcliff Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 jeg var bort i noen minutter og nå som ej er tilbake er jeg så for***** glad for at vi fant på med flodhest klubben Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er slett det inlegget med ein gang. *du er sjalu* Lenke til kommentar
Willcliff Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er hold tåta!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er Så, så, du kan være med i klubben du og. Her utelater vi ingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg