Zabulus Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Fant nylig et gammelt spill som jeg husker var litt kult og tenkte jeg skulle prøve det igjen. Problemet mitt er: Jeg installerer spillet på vanlig måte og alt synes å være der, men når jeg trykker shortcutten eller går inn via programfiler og trykker så forsvinner bare hele greia som om det ikke har vært installert. Noen som har opplevd det samme?? Hvis noen har opplevd dette, hvordan fikset du/dere problemet? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg hadde det samme problemet da jeg skulle installere Outcast i Windows 98SE (det funka på den "normale" utgaven). Løsningen var at jeg lasta ned en patch som du måtte installere spillet fra. Jeg husker ikke siden (det var jo lenge siden), men du burde ikke ha noen problemer med å finne det. Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Logg ut, og les denne threaden. Der har du bugen for sure. @ hw Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 følg denne linken for patcher og slikt :smile: http://www.outcast-thegame.com/ Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Takk for svar. Joda jeg har prøvd å laste ned patchen,men ftp siten funker ikke så jeg får ikke lastet den ned,prøver å finne et annet sted, men alle linker følger den ftp siten som ikke funker:( Får vel bare fortsette og lete:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå