Gå til innhold

Anbefalt Radeon/Geforce kort til tusenlappen(?)

Anbefalte innlegg

Jeg har da ikke skrevet at 512MB RAM ikke har NOEN betydning? Jeg viste til en test som viser at så mye RAM kun har effekt på ekstreme kvalitetsinnstillinger, i ekstreme spill, på ekstreme skjermkort. At listen med spill kan utvides til å omfatte flere spill enn www.xbitlabs.com viser til, betyr ikke at testresultatene deres er feil...?

Jeg har heller påstått at du mener at 512MB ikke har noen betydning. Min kommentar til deg var om hvorvidt 128MB holder fint til alle dagens spill.

Skal vi definere ordet "FINT"? 128 MB VRAM holder fint til alle spill som er på markedet i dag. Det kan da ikke være noe å bestride? Det er ikke megasuperultraoptimalt, men det holder fint.

Alt er relativt. Hva som holder fint for deg holder kanskje ikke fint for andre. Avhengig av skjermkortet, instillingene i spillet, oppløsning og antall AA samples så er det situasjoner som vil være ganske uspillbart med bare 128MB VRAM pga stuttering (massive framedrops grunnet overflow).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Næh. Jeg må bare huske på at grunnen til at det lagger på mitt 32MB GF2, er at jeg har innstillingene på Ultra High i Doom3, og at jeg derfor må senke innstillingene litt - til High. Og jeg som syntes at det fløt fint, med 2 FPS. Jeg har nesten kommet meg forbi det andre monsteret nå, og jeg har bare prøvd 26 ganger.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...