carl-kr. Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) hei! lurte på om det var noen som har samme kabinett som meg og hadde lyst til å komme med noen ord eller erfaringer....posititivt eller negativt jeg syns det er tøft å se på ,men virker lite kompakt. litt "plastikk" på en måte. tøft med slik skap med lys som dekker cd-romene,men av og til upraktisk. diverse info og bilder av kabinettet. Endret 5. mai 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hm, prikk likt RaidMax Scorpio jo. Sikkert et modda Scorpio. Jeg har ikke kabinettet selv, men har sett det i virkeligheten og må si at jeg synes det er helt j****g stygt. *Fjortiss-faktor deluxe*... Men dette er jo bare EN mening fra EN person, så ikke ta det ille opp... Endret 5. mai 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Feil ZinnX, det er EN mening fra MINST 2 personer Jeg liekr det ikke, tror ikke det er noe kvalitet over det, helst et fremmedord for produsenten Beklager, men jeg tror nok over 50% av forumet er imot sånne kabinetter nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå