Johnx Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Har dere noen byer/plasser å anbefale? Vi er en gjeng 18-åringer som vurderer en biltur fra Trondheim Endret 5. mai 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Gøteborg er vel ikke avskrekkende.. Endret 5. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I Gøteborg og Stockholm er det masse festemuligheter for 18-åringer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gøteborg er helt ålreit ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har hørt at Knutby skal være ganske bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har hørt at Knutby skal være ganske bra. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Strømstad, så kan dere være med resten av alle de dritings nordmenna som råner rundt i stygge biler... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Strømstad, så kan dere være med resten av alle de dritings nordmenna som råner rundt i stygge biler... Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Strømstad, så kan dere være med resten av alle de dritings nordmenna som råner rundt i stygge biler... Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren. Det er derfor du har tatt nicket Pasient? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren. Skal faktisk bli med å mekke en knall grønn volvo 242 med gule felger og jhon deer styling (traktor merket) vis alt går etter planen blir det en rally motor i den også Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 holder egentlig bare å si at du er norsk...uansett hvor du er på fylla i sverige.. selv har jeg vært i fucking åmål (på en lørdag tilogmed)... og det virket som svensker synes det er litt "stort" med nordmenn av en eller annen grunn.... Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Visby på øya Gotland er en bra festby, særlig hvis det er varmt og midt på sommeren. Det tar litt tid å reise tid, men det vil antageligvis være verdt det Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren. Skal faktisk bli med å mekke en knall grønn volvo 242 med gule felger og jhon deer styling (traktor merket) vis alt går etter planen blir det en rally motor i den også Du er helten min! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det blir ikke noe "råne" tur nei, skal bare feste på div diskotek og ungdoms uteplasser, blir ikke noe Getaway Stockholm Prøve å oppføre oss som siviliserte mennesker Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 jo lenger nord jo bedre Hvorfor nord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå