Gå til innhold

Bra festby i Sverige?

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strømstad, så kan dere være med resten av alle de dritings nordmenna som råner rundt i stygge biler... :roll:

Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren. :love:

Det er derfor du har tatt nicket Pasient?

Lenke til kommentar
Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren. :love:

Skal faktisk bli med å mekke en knall grønn volvo 242 med gule felger og jhon deer styling (traktor merket) vis alt går etter planen blir det en rally motor i den også :thumbup:

Lenke til kommentar

holder egentlig bare å si at du er norsk...uansett hvor du er på fylla i sverige.. selv har jeg vært i fucking åmål (på en lørdag tilogmed)... og det virket som svensker synes det er litt "stort" med nordmenn av en eller annen grunn....

Lenke til kommentar
Må ikke du disse rånere her. Da blir jeg sint.. Jeg har nemlig våte drømmer om Volvo 240 å Christer Sjøgren.  :love:

Skal faktisk bli med å mekke en knall grønn volvo 242 med gule felger og jhon deer styling (traktor merket) vis alt går etter planen blir det en rally motor i den også :thumbup:

Du er helten min! :thumbup::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...