dedLy_sCoRpIoN Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Skulle han liksom blitt naken kvar gong han kom ut for eit eksplosjon? Litt upraktisk kunne nok det blitt... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Skulle han liksom blitt naken kvar gong han kom ut for eit eksplosjon? Litt upraktisk kunne nok det blitt... Det er jo selvfølgelig mulig de bare har prøvd å senke aldersgrensen litt, ved å bruke noen filmtriks Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Skulle han liksom blitt naken kvar gong han kom ut for eit eksplosjon? Litt upraktisk kunne nok det blitt... Det er jo selvfølgelig mulig de bare har prøvd å senke aldersgrensen litt, ved å bruke noen filmtriks tja Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Superman's irradiated cells generate a force field that extends for a fraction of an inch around his body, rendering any material within the field nearly indestructible, such as his skin tight costume. (Because his cape extends beyond the field, it is easily damaged.) Dette stod som fakta om supermann på en side. Lenke til kommentar
whom Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ja, når gir alt mening... Når han har vanlige klær, får han ofte rift av eksplosjoner and such, dette fordi vanlige kær sitter med løst, og dermed når han beveger seg, så vil det til tider komme luft mellom kropp og klær noe som gjør at klærne "flagrer ut" av den udødelige sonen på 1 cm... Men med gamle Superman-tight pants, ville ikke det skje, fordi klærne sitter såpass stramt... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noen andre enn meg som lurer på hvordan supermann har sex? :!: Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg tror det er visse emner det er greit å la ligge i fred også. Se eventuelt Mallrats så svarer Lee på noen spørsmål om superhelter og sex Lenke til kommentar
knert Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 nå har jeg ikke sett så mye på den serien. men gården som han og foreldrene bor på. virker som den blir sprengt i fillebiter med gjevne mellomrom.. hvordan har de råd til og betale for skadene? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ikke noe problem å bare "springe inn i banken" for Superman da Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 I Lois and clark blir det iallfall sagt at alle klærne supermann har helt intil kroppen blir "super-klær" holdt jeg på å si, at de tåler alt de også lissom.. Det er helt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå