BigJackW Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det noen som kan legge ut noen tøffe bilder av tøffe biler? Lenke til kommentar
zany Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Sjøl er jeg ikke så opptatt av å ta bil/motorbilder. Men disse to gutta på foto.no kan sakene sine på det feltet. Sjekk dem ut! * Fredrik Ringe * Henrik Thorstensen enjoy! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tror det kan være flere som kommer til å svare på denne tråden hvis den flyttes til Bil og motor. Raportert til en moderator. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Tråden kan forbli her i digitalkamera-delen av forumet inntil videre siden den ser ut til å gå mer på det fototekniske enn på selve bilene. Hvis dere vil ha den flyttet etter hvert så er det bare å trykke på rapporter-knappen og fortelle hvor dere vil ha den. Endret 17. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spørs hvilke typer du mener da. Har selv manipulert dette Ble ikke så bra men... Lenke til kommentar
Athronds Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ligger en del bilder jeg og en kompis tok i påsken her: http://www.gjerdrum.net/gallery/epa Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Drit i å diss bilmerket da. (-> et par innlegg slettes) Tråden handler om bilder, bildeteknikker og hvordan få fram det artistiske i det å ta bilder av biler. Jeg synes at bildene ble pene. Du har sikkert brukt så lang lukkertid som mulig (1/200s?) etter lysforholdene for å få fram "motion blur" og senke ISO-verdien? PS. Det overskyete været gir og så en fin fargebalanse (ingen utbrent hvit eller helt sorte områder.) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det noen som kan legge ut noen tøffe bilder av tøffe biler? Her har du tøffe bilder av tøffe biler fra et tøfft forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå