knut I_89 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Lurer på om mc-deler har fotvilere for passasjerer Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 HVORDAN FINNE DET UT! 1. Åpne din epost. Lag en ny mail. 2. Skriv inn epost adressen: [email protected] 3. Skriv inn emnet: Fothvilere til passasjer. 4: Skriv inn dette på mailen: Hei Jeg lurer på om dere har fothvilere til passasjer til min "Årsmodell" "Merke" "Model"? Mvh "Dittnavn" * Ting som står i ", må byttes ut med gjeldene navn. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 HVORDAN FINNE DET UT! 1. Åpne din epost. Lag en ny mail. 2. Skriv inn epost adressen: [email protected] 3. Skriv inn emnet: Fothvilere til passasjer. 4: Skriv inn dette på mailen: Hei Jeg lurer på om dere har fothvilere til passasjer til min "Årsmodell" "Merke" "Model"? Mvh "Dittnavn" * Ting som står i ", må byttes ut med gjeldene navn. Ok, da skal jeg det Takk for hjelpa Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ellers kan du jo sjekke etter merke/moped/ og så modell. Så finner du det nok hvis du leter litt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå