Gå til innhold

oppgradering til sommeren eller vente til høsten?

Anbefalte innlegg

nå har jeg vært veldig lite aktiv i forumet på en stund..men tenker og oppgradere hardware nå som jeg har fått meg jobb :D men sommeren er jo nesten så godt som kommet..er det egentlig noe vits i og oppgradere før til høsten igjen? er ikke av den typen som spiller så veldig mye, men når bf2 kommer skal jeg ha god nok pc til det! eller om jeg skal vente til august\september med og oppgradere pc'en?

har ett socket a system som begynner og bli litt "slapt" SKAL oppgradere men budre jeg vente eller skla jeg bare hoppe i det..?

edit: penger har ikke noe betydning...

Endret av Baleni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis penger ikke har noen betydning -hopp i det. :D

ellers ville jeg tenkt over hvor mye du kommer til å bruke pc'n i løpet av sommeren. hvis svaret er "ikke særlig mye", vent til høsten. Da får du mer for pengene, og garantert en god BF2 maskin.

Så er det jo slik at det aldri er lurt å kjøpe pc. Det er alltid en eller annen nyvinning som er rett rundt hjørnet *sukk*

Lenke til kommentar

må si jeg er enig der hds..er ikke "geek" som sitter inne på en solskins dag.. :p men er derimot ute og bader osv med venner..

Så er det jo slik at det aldri er lurt å kjøpe pc. Det er alltid en eller annen nyvinning som er rett rundt hjørnet *sukk*
ja, det er sånn det er i data verden har jeg funnet ut av..men jeg tror jeg går for og kansje vente til høsten..

edit: var kosli og være tilbake på forumet :D

Lenke til kommentar

jeg regner med og bruke 6-8k på data til høsten da..ikke inkludert, psu,ram,..men bare hk,gpu,cpu..har jo OCZ 1gb ram pc3200, holder vel??

*off topic*sånn "Jankee" vis den ikke er god nok så er d bare og stenge da.. ;)

Endret av Baleni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...