hausoo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er på den øya man begynner på, men hvordan kommer jeg meg til den virkelige verdenen? Jeg er medlem i "clan". Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Whomphaen er bak NPCen du åpenbart har snakket med (eneste måten å joine Clan på ICC øya). Snakk til Clan NPCen og spør hvordan du kommer deg bort fra øya, du får en nøkkel til whompahen. Løp opp rampen bak ham og inn døren. Bruk nøkkelen på whompahen til West Athen. Velkommen til Rubi-Ka Når du kommer til West Athen, vil du finne et koselig strøk hvor du bl.a. kan få din egen leilighet gratis (det står et nummer over dørene, på den fremste boligrekken, på høyre side finner du bl.a. en dør med "3" over). Gå inn i en slik for å få nøkkelen til leiligheten, og ikke slett den nøkkelen (logisk nok). Du kan putte opptil 30 eller fler gjenstander i leiligheten. En av karakterene mine har stereo, masse lys, planter og malerier samt kjøleskap og takvifte . Det er RP, og det er moro. Litt sånn dukkehus for både gutter og jenter. Synd at en ikke kan stable ting, dog. Jeg har også begynt å dekorere hovedkvarteret til orgen jeg er i, med planter og diverse. Det er en inngang til subwayen der og, det er ikke vanskelig å finne den (skjønner ikke hvordan folk misser det). Det er enkelt å finne team der, og mobbene begynner på passe lave levels og går opp til 35 eller 40 (husker ikke hva uber bossen Abmoth er, men den har dual melee attack og spawner nye minions så snart du dreper en av dem, nasty type). Dette kartet anbefaler jeg deg på det sterkeste å laste ned om du ikke allerede har det. Såvidt jeg husker er det nå standard i klient filen fra anarchyonline.com: Dovve AO extras Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå