lassaron-jon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 eg har eit problem (trur eg ) eg har ufrivillig tatt systemgjenoppretting av min XPHE, og no fann eg ut at på documents and settings står brukarprofilen min, All users system og diverse. I tillegg til Administrator. og i mappa til administrator står da dokumenter (eier). etter som eg er eigar av maksina vil eg gjerne og vere administrator... korleis i sørens navn og rike kan eg ha klart å kludra ditta til? kan noko seie meg korleis eg skal logge meg inn som admin? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Når du kommer til innloggingsskjermen, der du trykker på ikonet foran brukernavnet ditt, for å logge på. Da trykker du to ganger på Ctrl - Alt - Del. I innloggingsboksen du får opp, skriver du administrator som brukernavn og som passord skriver du inn det passordet du valgte til adm kontoen når du installerte windows. Dersom du fikk windows som preinstall kan du prøve med blankt passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå