bakerstreet Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei. Etter min første dag i 3Ds Max har jeg laget dette ansiktet, men jeg sliter med å få vekk de stygge strekene i ansiktet. Noen som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre dette på en enkel og smertefri måte?? På forhånd takk. Endret 5. mai 2005 av bakerstreet Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 skjønner ikke helt hva du mener. hva med å legge ut et bilde som viser problemet? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den enkleste metoden tror jeg er å begynne på nytt. Finn deg noen tutorials som lærer deg det grunnleggende i Max. Og hvis du føler du må begynne med et hode er denne tutorialen ganske populær. Lenke til kommentar
bakerstreet Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Takk for tilbakemeldinger. medi8or takk for tutorialen. medi8or er du på www.storedyret.com også, mener å ha sett navnet ditt der Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Joda.. Jeg er på Dyret også. Men jeg er alt for slapp; det er for lenge mellom hver gang jeg poster noe... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 å begynne på den tutorialen vil jeg egentlig ikke annbefale enda. registrer deg på www.3d-palace.com og last ned gratis video-tutorial! drit bra!! begynn med chess-set for å få litt anelse om hvordan dette fungerer! hvis du absolutt skal lage jean d'arc, så begynn med hodet! dette er lettere enn å lage kroppen! når du skal lage kroppen er det så lett at den blir helt mongo når du ser det fra sida (og i perspektiv) og da blir man så sinna at man ikke gidder mer! hehe men som jeg sa, så er det ikke verdens letteste tutorial! (selv om kanskje en av verdens beste) hehe jeg ville ikke satset på å gå på før om noen uker (minst) men men... skal absolutt ikke nekte deg vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå