Cs-mannen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er på LAN nå og vi har to problemer. For the første så kan kun en av datamaskinene være på internett samtidig. For det andre så vises ikke datane i arbeidsgruppe. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
h0let Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvordan er dere koblet opp mot internett på da? Jeg hadde akkurat det samme problemet i dag, faktisk. Vi sitter i et sånt LAN at jeg sitter med 2 nettverkskort i maskinen min (integrert og en i pci). Fra modemet mitt > Nettverkskortet i PCI-slot Fra integrert nettverkskort > Til LAN deltaker nr. 2 Kan jo prøve dette ut og se om det funker. Har du ikke ekstra nettverkskort så, får du vel skaffe deg en annen løsning. Lenke til kommentar
ProDeluxe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Får å få til internetten kan du prøve å skrive inn DHCP adressa til routeren manuelt. Får å finne de andre i arbeidsgruppa må dere først liggi i samme gruppe, viss dere alerede liogger i samme gruppe, så pleier det å hjelpe visst du skrur av brannmuren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå