osmundsen2005 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei, jeg hadde oppe dataen min til rydding, men da jeg skulle ta den på igjen virket den ikkje!! Eller når jeg trykker på knappen går cpu vifta rundt ca 1 gang så slutter den igjen.. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei og velkommen til forumet Tror du bør skifte emne navn til for eks. Dataen slår seg av automatisk. Hva kan jeg gjøre for å ordne det? Bruk heller ikke så mange store bokstaver og ikke skriv hjeeelp, skriv heller hjelp;) Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 ja jeg har det ja, men hvilke kabler er viktigst å sjekke ekstra godt? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 høres ut som et problem jeg har opplevd selv... da var det PSUen som var ødelagt. Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 men er ikke bare pcuen som ikke fungerer...hele dataen vil ikke på...det vil si ingenting slår seg på. kan alt dette bare grunne i pcuen som er ødelagt? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det er mulig at det er PSUen som er litt for svak... jeg skal ikke si noe med sikekrhet meg det er slikt som vanligvis sjer når PSUen er for svak... men jeg har hatt et lignende problem selv å det var ikke PSUen, det var IRQ adressene til nettverkskort og IDE kontrollere osv som kræsja litt så det er ikke nødvendigvis PSUen... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 men er ikke bare pcuen som ikke fungerer...hele dataen vil ikke på...det vil si ingenting slår seg på. kan alt dette bare grunne i pcuen som er ødelagt? Nettopp! Ingenting virker Da er mest sannsynlig psuen ødelagt Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jaja du får prøve med en annen PSU å se om PCen funker med den... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Flyttes fra Overklokking--PSU og elektronikk til Hardware--PC-en vil ikke starte... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 En venn av meg hadde samme problemet, da var det PSU som ikke virket. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 men er ikke bare pcuen som ikke fungerer...hele dataen vil ikke på...det vil si ingenting slår seg på. kan alt dette bare grunne i pcuen som er ødelagt? ingen strøm, ingen pc... merkelig hvor lav intelligens det er mulig å ha. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ingen grunn til spydighet, gunz. Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har du forresten prøvd med annen PSU? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 ikke ment som spydighet, men bare litt oppgitt. Såpass bør vel alle skjønne? Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Så det du mener å si er at strømforsyningen er ødlagt, men nei det er den ikke! Har ikke prøvd med en annen pcu, skal gjøre det i dag! Men kan det være hovedkorte så er ødelagt? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hvordan vet du det før du har prøvd med en annen PSU (og ja, det heter PSU og ikke pcu) selvfølgelig kan det være hk, men jeg synes det høres ut som en typisk PSU feil. Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hei. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan finner jeg ut vilken socket det er på psuèn.. Alt jeg vet er at det er en AMD athlon 2gh 2400++ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 da har du en Socket A prosessor Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Takk for hjelpen! Har du et tips til et bra hk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå