PioUs-JiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 haha genialt prosjekt Dette blir spennende.. men tastaturet kan sitte litt over håndtakene... en slags utvidelse Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror ikke på dette prosjektet, for vilt Men det hadde vært litt stiligt, på en syk måte Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ja, for at det skal være gjennomførbart, så må du jo bruke en laptop. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gleder meg tilå se om det blir noe ut av det/bra. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror vel ikke helt på deg da! Funker vel heller dårlig med bilbatteri grunnet vekselstrøm! Om du tror på han er vel egenlig lite relevant og hva mener du med "vekselstrøm"? Såvidt jeg vet så har bilbatteri likestrøm..? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Visst dette er seriøst, kommer jeg til å følge med på denne workloggen Hva med og bruke en 8" toutch-skjerm, så slipper du å bruke toutch-pad, pluss at denne drives på 12 volt Har en slik en selv, som skal brukes i bil... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Såvidt jeg vet så har bilbatteri likestrøm..? og derfor går de dårlig sammen med ATX-PSU. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Dette er dagens oppdatering på prosjektet: Jeg har betilt noen av delene så jeg har tenkt å bruke. Jeg har også endret litt på uteseende på rullatoren.. Jeg har lakkert dn svart og tatt klistermerket på siden. Nye: Har tenkt på å bygge på noe extra plass til å ha batteriet i. Ellers har jeg ikke hatt tid til mer... Der vil få fler oppdateringer senere. MVH PCrullator bygger`n PS: jeg har byttet ut korgen, med enn større type. Endret 6. mai 2005 av grisebanken Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 dette ser jo VELDIG saklig ut se profil da 1 innlegg... osv Ingen sa det til Dr. Spaw. Han er her så å si kun for workloggene. Noen registrer seg kun for den ting Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bra vi har "wiew image"-funksjonen i FireFox. Når jeg så på linkene fra de to bildene trådstarter har kommet med, begynte jeg mildt sagt å tvile en del. Nå burde du komme med en god forklaring. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 JA kommer fra en svensk side ser jeg hater tullinger som vil ta eren til andre dette er vel en bruker som laget en ny bruker for å ikke bli banna Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 grisebanken har bæsja på leggen Raporter Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 lol! den er så lei! hvilken glede har du av å late som om det er du som har laget den egentlig? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ser litt tvilsom ut denne, siden bildet tilfeldigvis er det første som kommer opp hvis du søker på "rullator" på Google og ligger på en svensk side... Men det er et morsomt prosjekt hvis det er virkelig. Trådstarter bes kontakte meg på PM og dokumentere at dette prosjektet er reelt og at bildet virkelig forestiller hans rullator. I mellomtiden stenges denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg