Lafro Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har tenkt til å bygge en pc inn i min bestemors rullator. Denne har jeg da fått siden hun har fått ny. Rullatoren jeg skal bygge pc inn i er av denne typen: Jeg har tenkt at ledingene skal gå i stålrøyrene. Videre har jeg tenkt å utstyre den med en flatskjerm og GPS. Tastaturet og musen skal være av den trådløse versjonen, men musa skal være en touchpad. Vet noen hvor jeg kan kjøpe touchpaden? Vi tenker på å ha DVD spiller og kraftige høytalere. Er det mulig å ha tilkobling for el-gitar?? Vi skal ha håndkontroller i håndtakene Skjermen skal plasseres på "setet" Selve PC + høytalerne skal plasseres i korga! Vi skal lage eget stativ for tastaturet. Touchpaden skal plasseres på det høyre håndtaket. Batteriet skal plasseres i korga, og er av typen bilbatteri, men vi sliter med plassen. Hva burde vi forbedre? Er dette en genial ide eller? Dere får oppdateringer....... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 morro... selv om det ser litt... eh.. rart ut når dere går rundt men god ide Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det letteste hadde vel vært å bruke en bærbar? For det blir vel lite plass til en stasjonær og bilbatteri. Batteriet holder vel ikke så veldig lenge hvis det skal gi strøm til maskin og skjerm. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Haha, genialt! Som Vågebu nevnte er jo det beste batteridrevet via et bærbart batteri.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 dette ser jo VELDIG saklig ut se profil da 1 innlegg... osv Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, dette må jeg si er en av de mest "far out" workloggene som er laget :!: Jeg kommer til å forgude deg om du gjennomfører dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 mekk en dynamo da vett selv om det ikke kommer til å greie å lage nok strøm Lenke til kommentar
pæren Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 :!: Dette må vel være den beste worklogen på lenge? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kan vel ikke akkurat kalle det en worklog enda da men Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, har et 5hk strømagregat som står her jeg Kan lage opp til 220v det går på bensin... Ellers konge prosjekt... El NetZor Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ser for meg du på kjøpesenteret der du bor mens du "hviler" deg på en benk med et slag CS. :!: Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror vel ikke helt på deg da! Funker vel heller dårlig med bilbatteri grunnet vekselstrøm! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, har et 5hk strømagregat som står her jeg Kan lage opp til 220v det går på bensin... Ellers konge prosjekt... El NetZor Bråker en slik agregat mye eller? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Omtrent like mye som en bensindrevet gressklipper... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 veldig praktisk når du blir gammel eller ufør Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) *dobbelpost Endret 5. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Med andre ord ikke så idèelt.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den er vel litt for stor og, så da blir det enda mindre aktuelt. Ville heller satset på å ha med en strømfordeler med lang kabel. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe, det var en fleip Det veier noe inni h****** og bråker noe inni helvette ettersom det mangler potte, når jeg skulle kjøpe ny kostet det 3000,- Så jeg droppa det hele og lakka agregatet opp jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg