Epona Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 MEMORY COULD NOT BE "READ" Denne meldingen dukker opp og avslutter tilfeldig program en gang i mellom. Kan noen gi meg litt fakta omkring dette og om det er noe jeg kan gjøre for å unngå å få slike meldinger? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ja det har jeg å fått. drit irriterende. noen svar!!!! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er så mangt den feilmedlingen kan bety. Lenke til kommentar
Epona Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Fint med oppklarende kommentarer, Zefler. Men noen på forumet vet sikkert litt mer - og takk for det! Endret 6. mai 2005 av Epona Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fint med oppklarende kommentarer, Zefler. Men noen på forumet vet sikkert litt mer - og takk for det! http://search.microsoft.com/search/results...t+be+%22read%22 Du kan jo kose deg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå