bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 XP 1800+ 876 kr Asus A7V 266-C 688 kr 512 MB DDR Orginalt 1087 kr GF4 ti 4200 128m MB 1708 kr Nec diskettstasjon Sort 136 kr Chieftec Dragon Midi Sort 912 kr Actima DVD 419 kr Western Digital 80 GB 7200 rpm SE 1195 kr LG 19" 99G 2383 kr A4 Mini Optical GreatEye 3DMouse 158 kr GlobalWin CPU-Vifte (XP 1800+) 176 kr Labtec Desktop Keyboard 90 kr Coolerm. Kab. Vifte 80x80x25MM x2 67 kr Creative Høyttaler SBS35 136 kr GlobalWin Kjølepasta (Goop) 26 kr Totalt: 10191 kr Alle delene kjøper jeg hos http://www.flexi-data.no, pga. jeg bor der... Da betaler jeg kroner null i frakt :smile: Er dette det beste jeg kan få for ca. 10000 kr? Operativsystem har jeg seff fra før... Er det noen andre enn meg her som synes flexi data er best på pris og service? Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Har noen noe mening om mitt valg av pc? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Veldig bra pakke det der. Jeg ville bare gjort noen små justeringer, men det er jo helt opp til din smak og behag: Seagate Barracuda 80GB i stedet for WD. (Billigere, og myye mer stille) Vet ikke om den cpuvifta er så stille, men jeg ville nok valgt Silent viking. Elle-kabinett i stedet for chiftec. (mye stiligere, og litt billigere) Og noen skikkelige høytalere f.eks Hercules XPS-210 (4-500kr) Jeg vet ikke om flexi har dette inne, så du får kikke litt rundt. Men som sagt, det er en bra pakke du har valgt, så du blir sikkert fornøyd likevel. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 kjøp litt dårligere skjer (17") og kjøp et bedre skjermkort... Du får også myyye mer ut av pentium4 spes nothwood!! **overklokking** Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Ville ikke byttet ut noe. Harddisken er den beste IDE-disken du får tak i, og bråker ikke stort i forhold til ymse andre vifter. 19" skjerm er noe jeg er mest fornøyd med at jeg har brukt penger på i det siste. Skjermkortet kan overklokkes mye, så det vil ikke være noen bregrensning. Tror det blir en strøken PC :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 bluesmaster Har du undersøkt hva du må betale for et p4 system som er like raskt. Da tenker eg på 1.8 eller 2.0gh. Kjetil Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 En P4-prosessor vil koste minst det dobbelte av din AMD. Riktignok slipper du utgifter til CPU-vifte hvis du kjøper boxed. Et P4-hovedkort blir litt ekstra lapper også. Alt etter hvor mye finesser du skal ha. Regn med ca 900,- ekstra for et P4 system - tatt rett ut av hodet. Kan fort være verdt de ekstra pengene. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Flexi-data er et greit sted å handle det. De har det samme utvalget som komplett bare med lavere priser. Selv handler jeg alltid der, bor i Bergen sentrum og det tar 15 min å kjøre dit. God service og rask levering er min erfaring.. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Nei, jeg skal sjekke det, men uansett så får jeg mer ytelse per krone ved kjøp av amd. Intel har gått ned i pris i det siste, men amd er likevel billigere. Jeg må holde meg til budsjettet som er på ca. 10000 kroner. Jeg må også kjøpe meg et firewirekort, og da tenkte jeg å kjøpe et audigy soundblaster med firewireport. Høytalere har ikke så stor betydning i systemet mitt, lyd hører jeg på stereoanlegget... Til spill trenger jeg ikke det feteste på markedet, holder med noen billige høytalere. Elle-kabinnettet var ganske rått, men jeg tror likevel jeg går for chieftec kabinettet. Slipper frakt osv. i tillegg... Prisen blir totalt ca. 10500 med lydkortet (jeg har tilgodelapp på 230 kr på komplett hvor jeg skal kjøpe lydkortet...). Pga. pris bør jeg kjøpe et amd system. **** Takk for alle svarene! Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Er skjermen jeg har valgt OK? Til dere som kommer med råd om p4 pga. overklokking, så kan jeg si at det ikke er overkloking som kommer i første rekke hos meg... Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Skjermen er kjempegrei. ikke dumt å legge 2300 for en sånn skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå