Ondskapen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg skal kjøpe eller ønske meg et video kamera til konfen. Jeg har da sett på Sony DCR-PC1000E http://www.sony.no/PageView.do?site=odw_no...DCRPC1000E.CEEL Jeg skal bruke kameraet til å lage amatørfilmer, men det skal ikke bli støre en dette siden det skal brukes når jeg reiser på ferie også. Det skal også være mulighet for stile bilder( så bra som mulig, og gjerne slik at den lagrer bildene på en minebrike). Det skal også være utgang til mikrofon, siden jeg lager amatørfilmer, sån at lyden blir bedre an hva den blir med den som sitter på kamera Er det noen som har andre forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 En ting som er sinnsykt viktig er hvordan mikrofonen tar opp støy fra kameraet... kameraet vårt (Canon MV5i) tar opp lyden av kameraet som tar opp, høres ut som du snur på et hjul som skulle vert smurt... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det er jeg helt klar over.... Skal kjøpe en mic jeg kan koble til kamera. Er det ingen som har noe forslag? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sony DCR-PC1000 er et glimrende kamera til de bruksområdene du nevner. Vil du bruke så mye på et videokamera så go for it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå