jan rune Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 har akkurat fått noise killer fra geto prod satt inn den , senka cpu vifta til 7 volt hang opp hd med strikker, før jeg satt inn det , hørtes det ut som det verkstedet i stua,nå må jeg anstrenge meg får å høre den i det hele tattt,digg da :=) Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg bor rett ved Geto Prod :smile: :smile: :smile: GOMA GOMA! Hehe.. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Quote: hang opp hd med strikker, før jeg satt inn det , hørtes det ut som det verkstedet i stua,nå må jeg anstrenge meg får å høre den i det hele tattt,digg da Jeg hang opp harddisken min i strikk en gang for noen år siden for å dempe støy. Dette funket veldig bra for å dempe støy, men etter et halvår ble strikkene morkne og røk (heldigvis falt harddisken bare en halv cm)... Etter dette gikk jeg over til hyssing, noe jeg brukte i et par år. En anelse mer støy, men til gjengjeld litt lavere hvilepuls. Nå har jeg pakket harddisken inn i Biltema støydempingsmatter. Dette ble veldig varmt (over 60 grader), men med luftekanaler og en liten lydløs vifte holder den samme temperatur som før (48-49 grader etter mange timers bruk). Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Jeg har prøvd hysing en gang, det funka men var for trælete å få på plass igjen. Nå bruker jeg to tøystykker med passe hull for skruer, veldig stille og OK temp. Og billig (gammel bukse). Lenke til kommentar
blaskjerm Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 jeg var oss fysioterapauten og fikk en slags rød harpun strikk til og trene kneeet med.. den går det IKKE an og ryke.. har prøvd... når jeg er fardig med og trene sp er den til hden .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå