Spetter_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei! Jeg har litt problemer med kjøring av filene mine i JBuilder 9, problemet som opstår er: "Legekontor.java": cannot resolve symbol: class Pasientliste in class Legekontor at line 24, column 11 "Legekontor.java": cannot resolve symbol: class Legemiddelliste in class Legekontor at line 25, column 11 "Legekontor.java": cannot resolve symbol: class Reseptliste in class Legekontor at line 26, column 11 Her er koden: public class Legekontor extends JFrame { blabla diverse ting; private Legeliste legene; private Pasientliste pasientene; private Legemiddelliste legemidlene; private Reseptliste reseptene; public Legekontor() { blabla resten av konstuktøren; } Når jeg prøver å køre programmet i JBuilder så får jeg feilmeldingene, men det går helt fint å kjøre Legekontor.java i Eclipse, men altså ikke i JBuilder. Noen som har noen forslag som kan fikse dette problemet?? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er fint om du forteller hvordan du løste det, så andre som har samme problemet også løser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå