Christian86 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den ble kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det normalt ta? Endret 5. mai 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Slike ting kan ta tid er min erfaring. Fikk først kreitert min harddisk fra netshop etter nesten 2 uker. Så bare ha tolmodighet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det skal gå raskt, i alle fall innen to uker. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tar lett opptil 14 dager, ja... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 i følge butikken skulle det ta "noen" dager Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det har jo bare vært 4-5 virkedager siden det ble kreditert da.. 14 dager for deg er jo 10 virkedager i næringslivet, noe jeg vil si kan klassifiseres som "noen dager".. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ved et tilfelle tok det meg i overkant av 3 uker å få pengene utbetalt. Da etter et par henvendelser der jeg purret på dem. Dette var Komplett... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 i følge butikken skulle det ta "noen" dager "noen dager" er veldig vagt. Det kan være alt fra 3 til 31 dager. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Min erfaring så tar det som oftes 7-14 dager før pengene kommer inn på konto, så bare vær tålmodig. Support/salg etc skal skrive kreditnota, så skal det punches på økonomi avdeling, så skal det sendes info ut til banken om å utføre transaksjon og bankene er som sagt trege med å overføre. Tenk så mange millioner de har i "tomrommet" mellom to kontoer da, hvordan det kan trikses med renter etc... Men de kommer nok. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva skjer med en harddisk som er blitt defekt og man leverer inn til elkjøp og får pengene tilbake?? Jeg hadde masse personlige filer på den og lurer på om noen får tilgang til dem. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hva skjer med en harddisk som er blitt defekt og man leverer inn til elkjøp og får pengene tilbake??Jeg hadde masse personlige filer på den og lurer på om noen får tilgang til dem. neppe Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den be kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta? Den skal vel repareres før du får den i retur... Det tar nok noen dager. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den be kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta? Den skal vel repareres før du får den i retur... Det tar nok noen dager. si meg: ubrukelig dvd-benner - butikk bekrefter kreditering - saken avsluttet - jeg har det skriftlig at jeg skal få penger....hvorfor skal jeg vente på at den blir reparert da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den be kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta? Den skal vel repareres før du får den i retur... Det tar nok noen dager. si meg: ubrukelig dvd-benner - butikk bekrefter kreditering - saken avsluttet - jeg har det skriftlig at jeg skal få penger....hvorfor skal jeg vente på at den blir reparert da? Har du fått det skriftelig at du skal få penger så skal du få penger. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den be kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta? Den skal vel repareres før du får den i retur... Det tar nok noen dager. Edit: Var endel før meg Endret 5. mai 2005 av tonna Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har flere års erfaring med dette: ca. 2-3 uker er standart i bransjen.... Men husk, posten 2-4 dager i retur, "butikken" 10 virkedager= 2 uker, banken 1-2 dager osv. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg fikk 1300 kroner. Men de skal sende den inn til undersøking eller noe tror jeg. Kommer de til å få tilgang til mine filer? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det kan alltids være en luring et eller annet sted som ser litt på harddisken din og sjekker hva du har på den. Selvfølgelig skal det ikke være det, men man vet aldri. Men når du har fått tilbake pengene dine, eller fått erstatning for en vare, har du ingen rett til å skulle få tilbake dataene dine. Hvis det er så viktig burde du heller ha formatert den grundig, eller destruert den grundig, avhengig av hvor "viktige" data du har. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det hadde oppstått en flamme på kretskortet. Så hardisken virket ikke. Det er vel ikke så enkelt å få ut filene av den da? Endret 5. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
dnort Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det hadde oppstått en flamme på kretskortet.Så hardisken virket ikke. Det er vel ikke så enkelt å få ut filene av den da? Dette skjedde med en harddisk jeg hadde, det var en komponent på kretskortet til harddisken som var blitt svidd av. Siden jeg hadde mange viktige data på denne harddisken, og jeg hadde en fungerende harddisk av samme modell i en annen pc, "lånte" jeg kretskortet fra den fungerende harddisken. Dette fungerte glimrende og jeg fikk kopiert alt jeg hadde på den defekte disken over til en annen harddisk. For ikke å være helt offtopic, til trådstarter: du må nok sannsynligvis vente minimum to uker på pengene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå