Gå til innhold

Hvor lenge skal det ta før jeg får pengene mine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring så tar det som oftes 7-14 dager før pengene kommer inn på konto, så bare vær tålmodig. :)

Support/salg etc skal skrive kreditnota, så skal det punches på økonomi avdeling, så skal det sendes info ut til banken om å utføre transaksjon og bankene er som sagt trege med å overføre. Tenk så mange millioner de har i "tomrommet" mellom to kontoer da, hvordan det kan trikses med renter etc...

Men de kommer nok. :)

Lenke til kommentar
Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den be kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta?

Den skal vel repareres før du får den i retur... :ermm:

Det tar nok noen dager.

Lenke til kommentar
Fikk en dvd brenner som ikke var brukelig. den be kreditert og pengene skulle komme på konto. Dette var vel onsdag/torsdag i forrige uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta?

Det tar nok noen dager.

si meg:

ubrukelig dvd-benner - butikk bekrefter kreditering - saken avsluttet - jeg har det skriftlig at jeg skal få penger....hvorfor skal jeg vente på at den blir reparert da? :p

Lenke til kommentar

Det tar nok noen dager.

si meg:

ubrukelig dvd-benner - butikk bekrefter kreditering - saken avsluttet - jeg har det skriftlig at jeg skal få penger....hvorfor skal jeg vente på at den blir reparert da? :p

Har du fått det skriftelig at du skal få penger så skal du få penger.

Lenke til kommentar

Det kan alltids være en luring et eller annet sted som ser litt på harddisken din og sjekker hva du har på den. Selvfølgelig skal det ikke være det, men man vet aldri.

Men når du har fått tilbake pengene dine, eller fått erstatning for en vare, har du ingen rett til å skulle få tilbake dataene dine.

Hvis det er så viktig burde du heller ha formatert den grundig, eller destruert den grundig, avhengig av hvor "viktige" data du har.

Lenke til kommentar
Det hadde oppstått en flamme på kretskortet.

Så hardisken virket ikke.

Det er vel ikke så enkelt å få ut filene av den da?

Dette skjedde med en harddisk jeg hadde, det var en komponent på kretskortet til harddisken som var blitt svidd av. Siden jeg hadde mange viktige data på denne harddisken, og jeg hadde en fungerende harddisk av samme modell i en annen pc, "lånte" jeg kretskortet fra den fungerende harddisken. Dette fungerte glimrende og jeg fikk kopiert alt jeg hadde på den defekte disken over til en annen harddisk.

For ikke å være helt offtopic, til trådstarter: du må nok sannsynligvis vente minimum to uker på pengene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...