tigergutten Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hvor ligger auksjonshuset som begge faksjoner kan selge&kjøpe?? Trodde det lå i Gadgeztan jeg Endret 5. mai 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 1. faksjoner, ikke fraksjoner 2. ja, det ligger ett AH for både alliance og horde i gadgetzan. må ned en trapp midt i mellom brønnen og blacksmith's Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 AH = Auction House Det finnes for begge faksjoner... Horde: Ogrimmar Alliance: Ironforge Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Fraksjoner... Artig. Endret det nå viste ikke at det var viktig med rettskrivning også her på forumet! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Akkurat den feilen er faktisk ikke så dum å rette opp. Da dukker nemlig tråden opp når folk søker etter faksjoner. Fint du rettet på det. Som nevnt tidligere i tråden: AH ligger i Gadgetzan. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Skjønner ikke hvorfor auksjonen ligger i gadgeztan. Hadde vært my mer populær hvis den hadde ligget i Booty Bay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Helt enig. Har altid lurt på hvor det auksjon huset ligger, og har lyst til å ta meg en tur dit nå. Men er vel litt langt dit fra Barrens? edit: ja det er nok litt langt siden jeg har bare en lvl 20 Troll rouge og en lvl 35 NE Druid som ikke har vært noe særlig på Kalimodor. Går heller å legger meg... Endret 5. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 var der istad, var ikke en dritt der i forhold til if. Virker som den er lite brukt, hvertfall på min server (bloodhoof). Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er vel fordi de fleste vil selge ting til folk fra sin egen "fraksjon" slik at ikke den andre faksjonen skal bli bedre. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Der har jeg ikke vært enda. Mulig jeg tar meg en tur. Sikkert ikke mange som vet at det finnes. Hva er det populært å selge/kjøpe her? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 er du horde kan du som regel kjøpe katter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå