Gå til innhold

Kan noen hjelpe med en logo


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å lage en logo. Den ser foreløpig slik ut som på vedlagt bilde. Jeg er ikke så flik til å redigere bilder så jeg lurte på om noen kunne hjulpet meg litt med å få den til å se bedre ut.

 

F.eks kunne jeg tenke meg at klørene skal se litt mer 3D ut.

Så syns jeg ellers den kunne trengt litt mer effekter, men siden jeg ikker er så flink så aner jeg ikke hva jeg kan gjøre.

 

Så hvis noen hadde hatt lyst til å hjelpe meg så ville det ha vært flott. Jeg legger ut psd filen i neste post hvis noen vil hjelpe.

post-215-1115312729_thumb.jpg

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagde en liten skisse her, du nevnte noe om klør i begynelsen så jeg gjorde en rask skisse utifra det.. Men det kan jo fungere med bare konturen av biohazard symbolet, eller blande de to sammen. Jeg synest ikke allverden om det glitrende blå hazard symbolet dere har nå.

post-215-1115764257_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Lagde en liten skisse her, du nevnte noe om klør i begynelsen så jeg gjorde en rask skisse utifra det.. Men det kan jo fungere med bare konturen av biohazard symbolet, eller blande de to sammen. Jeg synest ikke allverden om det glitrende blå hazard symbolet dere har nå.

Den ble jo litt fet da. Du er dyktig. Har sett flere av dine verk på forumet og er litt imponert :w00t:

 

Men jeg syns det burde ha vært runde kanter på den nederste svarte tingen, ellers var den ganske kul. Men jeg klarer å fikse det hvis jeg skulle brukt den.

 

Holder på å redigere den hazardtingen litt nå. Skal si fra når jeg er ferdig så kan dere la meg høre fra dere igjen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fjernet en god del fra logoen og nå ser den slik ut. Har ikke gjort kantene mykere for det tar så lang tid så jeg får ta det senere, med mindre noen vet om en enkel måte.

 

Her ser dere sånn ca hva jeg er ute etter med den logoen. Jeg vil ha en slags virvel bak, men jeg er ikke så flink til å få det til, så hvis noen hadde kunnet hjelpe meg så hadde det vært toppers.

post-215-1115921013_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her er den uten noe av twisten, blir litt lettere å lage virvel på den hvis noen klarer å få det til. Hvis det er vanskelig å få finere kanter på det bildet jeg har her så kan jeg fikse det selv senere selv. Jeg vil bare se sånn ca hvordan det vil komme til å se ut. Takker for all hjelp :)

post-215-1115921084_thumb.jpg

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...