Christian86 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke noe spesielle krav egentlig. Eneste er kalender,multimedia og mp3/bilde visnings mulighet på stor skjerm. Noen her som mener at telefonen ikke er verdt 3998 med activetalk fra netcom? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 NEI! Jeg hadde i sin tid 7700 (ikke spør hvordan jeg fikk tak i den ) og du kommer absolutt ikke til å bli glad i den store klumpen, den er helt ok å surfe med men that's it. Treig er de også! Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 NEI! Jeg hadde i sin tid 7700 (ikke spør hvordan jeg fikk tak i den ) og du kommer absolutt ikke til å bli glad i den store klumpen, den er helt ok å surfe med men that's it. Treig er de også! Nå er det da ganske mange og viktige forskjeller på 7700 og 7710, da spesielt når det kommer til størrelse. Om du kan leve med tregheten er vel 7710 verdt pengene, det er ihvertfall min mening. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 kjøpte den jeg. Treg var den nå ikke, 9500 var mye verre Samme med Qtek 2020 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvor lenge overlever denne da? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 første hikke kom allerde i går. I dag nektet alle minnekort leserne å lese MMC kortet faktisk....hvorfor overrasker ikke noe meg lengre Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Litt off topic, men hvor mange telefoner har du egentlig hatt og hvor mange har du reklamert på? Endret 9. mai 2005 av Hefla Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det Så hvorfor holde seg til Nokia? Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det Så hvorfor holde seg til Nokia? Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg. fordi jeg absolutt vil prøve det jeg kan få fingerene mine på Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det Så hvorfor holde seg til Nokia? Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg. Det er ikke automatisk Nokia sin feil at telefoner som havner i hendene på Christian ikke overlever lenge. Som oftest så er det brukeren sin feil. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 aha...så du hevder da at siden de ikke kan laste meg for det som skjer så er det min feil? Joda, kan være enig i det, men jf. samtale med en forhandler "majoriteten av ny telefoner må inn på service minst 1 gang de første mndene sov osv" Eneste produsent som ikke har fulgt det prinsippet er Samsung og Treo telefonene. Så BlueJack, ikke pek fingeren før du har belegg for å kalle meg inkomptent Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det Så hvorfor holde seg til Nokia? Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg. Det er ikke automatisk Nokia sin feil at telefoner som havner i hendene på Christian ikke overlever lenge. Som oftest så er det brukeren sin feil. Som han tidligere har sagt, så går alle disse reklamasjonene igjennom. Det betyr at det ER produsenten sin skyld, og ikke bruker. Er en kjent sak at Nokia har de telefonen av lavest kvalitet i Norge idag. ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det Så hvorfor holde seg til Nokia? Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg. Det er ikke automatisk Nokia sin feil at telefoner som havner i hendene på Christian ikke overlever lenge. Som oftest så er det brukeren sin feil. Da er jo isåfall teknikerne, folk fra nokia, folk på service der han leverer inn telefonene sine også flinke til å feile, ettersom christian faktisk har fått igjennom kravene sine. Eller mener du at forbrukerkjøpsloven kanskje er til for at brukerfeil skal kunne reklameres på? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå sikta jeg ikke generelt til Christian. Mente bare at det er så mange som klager på merkenavnet Nokia. Oftest er det brukerene som gjør feil, og derfor går telefonene i stykker. Og når det gjelder Christian så må han ha UTROLIG med uflaks når det gjelder mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tror ikke Christian er så utrolig uheldig, eller han er jo ganske uheldig og, men det som er verst tror jeg er at han er så kresen. Hvis jeg sier at "det og det" er gærent med mobilen min så skjønner ikke han at jeg ikke har dratt i butikken og klaget for lenge siden. Noen er perfeksjonister, mens andre ikke er det. Personlig tror jeg produsentene kanskje trenger å få igjen mobiler de har gjort en dårlig jobb med, hvis nok gjør det kanskje de skjerper seg neste gang. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå sikta jeg ikke generelt til Christian. Mente bare at det er så mange som klager på merkenavnet Nokia. Oftest er det brukerene som gjør feil, og derfor går telefonene i stykker. Og når det gjelder Christian så må han ha UTROLIG med uflaks når det gjelder mobiltelefoner. Nei, i 95% av tilfellene er det noe feil med telefonene. Resten av tilfellene er fukt eller andre skader. Fukt kan diskuteres om også er produsentens skyld. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 skal sies at jeg kan har opplevd fukt på 2 av 80 telefoner. Slagsskade på en. Anette_, mej kresen...tror ikke det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 skjønner ikke hvordan du gidder å kjøpe så mange jeg ass har hatt 9 telefoner siden jeg ble 13, nå er jeg 20.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 reklamasjon betyr at jeg får pengene refundert. er ikke snakk om å kjøpe mange da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå