xD^^ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er ganske sikker på at jeg har postet denne feil, men allikevel: Jeg liker å tegne, eller DÌGGER det. Så jeg skal kjøpe meg et tegnebrett. Jeg lurte på om noen har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, Wacom. Og så er det bare prisen det kommer an på. De fleste ser dog ikke ut til å like for store brett til tegning. Graphire 3 er helt grei, hvis du ikke vil ut med så alt for mye penger.. ~1000,- for A6 og ~2000,- for A5.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Oj, har ikke SÅ mye penger ^^ Tenkte på rundt 500 jeg Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ' date='05/05/2005 : 22:52'] Oj, har ikke SÅ mye penger ^^Tenkte på rundt 500 jeg I den prisklassen har du bl.a. Wacom Volito. Det er helt sikkert brukbart til ditt arbeid. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg vil også ha et tegnebrett.. Hvor lønner det seg å kjøpe? Når man først skal kjøpe seg et tegnebrett, hvor bra burde det være? Prisen ligger da på? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg bruker Wacom Volito tegnebrett, og er strålende fornøyd med det. Det er et bra alternativ vist du bare ska bruke det til ''fritids-tegning''. Prisen ligger på rundt 500kr på diverse nettbutikker. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, det er en fin pris det! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 hei, har noen av dere kjøpt det aktuelle tegnebrettet? og isåfall er dere fornøyd eller skulle dere heller ønske dere brukte penga på Graphire 3? driver og stusser på hvilket jeg skal invistere i her.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Wacom <3 Fikk mitt på komplett.no Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Wacom <3Fikk mitt på komplett.no hvilket har du, Graphire eller Volito? Har sinnsykt lyst på det Graphire 3 altså, men jeg er litt skeptisk til den lille tegneflaten.. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Har lyst til og kjøpe Wacom Volito, men først vil jeg kjøpe fotballsko Endret 16. mai 2005 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har graphire 3. Trur det er denna jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121977&cks=SER Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har graphire 3.Trur det er denna jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121977&cks=SER rich bitch. skal stikke og kjøpe A6 versjonen så snart disse butikka kan åpne igjen. og liker jeg det så regner jeg med at det bare er og begynne sparinga til Intuos 3 A4 versjonen! (eller kanskje nøye seg med A5.. ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 haehhae!! fikk til jul da jeg har da ikke så mye penger i kontanter Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Har Graphire 3 selv (A6), og er veldig fornøyd med brettet. Har veldig høy oppløsning (slik at man kan bruke musa som følger med brettet om man vil), og presis trykkfølsomhet. 900 kroner tror jeg jeg betalte for brettet, og etter min mening er det bedre å hive inn de 400 ekstra kronene for et skikkelig brett enn å kjøpe et mer labert et. Edit: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120883&cks=PRL er det brettet jeg har. Endret 18. mai 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 900 kroner tror jeg jeg betalte for brettet, og etter min mening er det bedre å hive inn de 400 ekstra kronene for et skikkelig brett enn å kjøpe et mer labert et. Det tror jeg så gjerne på. Jeg støtter Lokaltogs uttalelse etter å ha brukt mitt Volito-tegnebrett en stund (helt til manglene tok livet av min lyst til å bruke det (i ettertid tok det livet at tegnebrettets funksjonalitet også)). Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Da har jeg fått meg mitt Graphire 3, A6. fått testet deet ut i halve dag bare, men det begynner og gro på meg. var ekstremt vrient til og begynne med, mye verre en jeg hadde trodd. men dette bare fordi det var så uvant iforhold til vanlig mus. et annet stort minus var at det ikke er driverstøtte for windows x64 enda, men beta drivere skal slippes nå i mai heldigvis. brettet funker, men jeg får ikke utnyttet alle mulighetene som trykkfølsomhet og vinkel osv. så har for det meste brukt det bare som vanlig pekeredskap til surfing osv. bare etter noen timers bruk idag merker jeg stor fremgang, nå begynner det nesten føles naturlig. og det blir sikkert enda bedre uteover uka! det største problemet mitt har vært klikking ettersom jeg ofte rører penna litt til siden når jeg skal sette den ned. men det er bare vanesak. merker at A6 er litt i minste laget, men det funker bra. ble kanskje mye negativt men alt i alt er jeg faktisk veldig fornøyd, og bedre blir det når jeg får ordentlige drivere! kjenner allerede jeg begynner få lyst på et Intuos 3, A4! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvilket program bruker du det i? du kan fikse på trykkfølsomhet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå