Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hei! når jeg f.eks spiller wow og skal rope FAEN, så blir det bare AEN! fordi når jeg holder inn shift, så er det noen bokstaver som ikke virker. f.eks OK blir fordi verken o eller k virker når jeg holder inn shift. noen som vet hvorfor? Mvh, zeeq Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gjelder det bare WoW? Er tastaturet slitt eller fullt av dritt? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er fordi det er lagt inn sperre for banning . Derfor blir banningsordene du skriver sensurert... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det er ikke bare i wow. helt nytt tastatr. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Japp, enten no program som bruker masse resurser slik at det ikke kommer frem, eller så er tastaturet fucka...test ett anna tastatur, skjer det samme er det noe program som tulle, eller windows, hvis ikke så må du få nytt tastatur på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå