Gå til innhold

Har du tenkt å kjøpe deg BF2 med en gang det kjem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestillte Battlefield 2 Commanders Edition + Headset for lenge siden. :thumbup:

Visst CDON driter seg ut, og BF2 ikke ligger i postkassa 23.juni skal jeg finne sjefen for CDON og plukke ut øya hans med RAM-brikkene mine!! :p

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Nja... Etter at jeg testa ut Demoen, ser det ut til at jeg må kjøpe en ny maskin før jeg kan få spillt det... 800x600 er IKKE et alternativ! 1280x1024 er den eneste måten å spille spill på.

Så da får jeg nok stå over BF2

hilsen

notorious BF fan

Lenke til kommentar

BF2 ser fett ut, og jeg skjønner ikke hva folk klager om, grafikken er som det skal + modellene ser nesten som fotorealistisk. Lurer på om noen som har et x800pro/XT med full AA + AF som kan poste et closeup bilde av modellene i spillet, hadde vært fett å se åssen det er. :dribble:

hva er det vitsen med, og kjøpe det når du har det ferig lastet ned. Det er jo bare singelplayer... det var faktisk ment som et ørlite tips

Grunnen til at folk kjøper spill er fordi de vil støtte folka som lager dem, (i dette tilfeldet så er det Rockstar) så de kan "keep up the good work" og ikke gå konkurs p.g.a sånne tullinger som deg.

PS: Oppfordring til nedlasting av warez burde få sin straff syntes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe det på utgivelsesdato. Får håpe det ikke blir utsolgt med en gang ;)

Når det gjelder den in-game serverbrowseren i BF2 så er den like dårlig som alle "Gamespy powered" spill. Typisk nok for å få folk til å innstallere selve Gamespy programmet isteden og "kanskje, kanskje" få folk til å betale litt for det også? (for å slippe reklamespammen)

Lenke til kommentar
[iC' date=14/06/2005 : 03:36]
Akkurat nå ser jeg ikke vitsen med å kjøpe BF2 når det kommer ut.

Hvorfor skal jeg det liksom ????

Hvorfor lever du, liksom???

Om du ikke gidder å kjøpe det, får det være din sak. Egentlig ingen her som bryr seg. ;)

Poenget er:

Akkurat nå er det ingen vits for meg å kjøpe spillet(ok da, det er ikke komt ut, men om det var komt ut), da jeg ikke har en skikkelig data som kan takle spillet.

Jeg sitter med et lånt Radeon 9250 som sannsynligvis skal leveres tilbake før BF2 kommer ut, og da sitter jeg igjen med et GF4 som ikke kan brukes på det spillet.

Men såklart, når jeg har overtalt meg selv til å kjøpe litt bedre komponenter, så er det strake veien til Spaceworld.

Lenke til kommentar
[iC,14/06/2005 : 03:36]
Akkurat nå ser jeg ikke vitsen med å kjøpe BF2 når det kommer ut.

Hvorfor skal jeg det liksom ????

Hvorfor lever du, liksom???

Om du ikke gidder å kjøpe det, får det være din sak. Egentlig ingen her som bryr seg. ;)

Poenget er:

Akkurat nå er det ingen vits for meg å kjøpe spillet(ok da, det er ikke komt ut, men om det var komt ut), da jeg ikke har en skikkelig data som kan takle spillet.

Jeg sitter med et lånt Radeon 9250 som sannsynligvis skal leveres tilbake før BF2 kommer ut, og da sitter jeg igjen med et GF4 som ikke kan brukes på det spillet.

Men såklart, når jeg har overtalt meg selv til å kjøpe litt bedre komponenter, så er det strake veien til Spaceworld.

Dette inlegget ditt var bedre, tror grunnen til at inleggene dine ikke blir motatt med jubel er fordi det virker som om en fjortis på antidepressive har skrevet noen av dem..

edit: blandet deg med en annen. så det jeg har skrevet gjelder om en annen negativ dude. etellerannet på B :hmm:

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Når det gjelder den in-game serverbrowseren i BF2 så er den like dårlig som alle "Gamespy powered" spill. Typisk nok for å få folk til å innstallere selve Gamespy programmet isteden og "kanskje, kanskje" få folk til å betale litt for det også? (for å slippe reklamespammen)

Gamespy er ikke så gale det! Har alltid brukt det jeg. Det mest geniale er "servers in my country only" knappen. Betaler self ikke for gamespy...reklame plager ikke mer enn at det er glemt så fort reklamen er over....

Lenke til kommentar

Fanken. Jeg skulle egentlig ikke kjøpe det med en gang det kom ut (grunnet litt pengemangel), men etter å ha spilt demoen, sett mange stemningsfulle bilder og filmer, og kanskje også skaffet meg en clan (vel, da må jeg stå i litt hardere enn jeg har gjort), MÅ jeg bare kjøpe det, penger eller ikke!

EDIT:

Poenget er:

Ååå ja! I det første innlegget hadde du så mange spørsmåltegn etter "Hvorfor skal jeg det liksom ????", så jeg trodde du var litt sånn "hva er liksom vitsen med å kjøpe spill når de kan skaffes piratkopiert?".

Men skal du skaffe spillet piratkopiert når det kommer da?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=14/06/2005 : 23:13] Ååå ja! I det første innlegget hadde du så mange spørsmåltegn etter "Hvorfor skal jeg det liksom ????", så jeg trodde du var litt sånn "hva er liksom vitsen med å kjøpe spill når de kan skaffes piratkopiert?".

Men skal du skaffe spillet piratkopiert når det kommer da?

Heh, hadde en liten tanke bak det hele ;)

Tja, tror ikke jeg gidder å laste ned en piratversjon av BF2, selv om jeg pleier å teste ut piratversjoner av spill jeg allerede har(bare for å se om det er noen forskjell).

~Alex~

Heelt sikker på at det ikker meg ?

Eller siden du skriver navnet startet på B, tipper jeg det er denne karen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...