Rofle01 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 har forhåndsbestilt for uker siden jeg og jeg har skaffet meg et BF2 Zboard også Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Etter å ha spilt demoen tror jeg ikke det tar så lang tid før jeg går til anskaffelse av dette spillet. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 [iC' date=05/05/2005 : 17:59] Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang.Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket. Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. last no bare san andreas ned.. lett å finne på nett Lenke til kommentar
kim Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kjøper ikke et spill som har elendig menysystem.. Tar jo 100 år å velge server, om ikke maskinen låser seg.. Får se hvordan fullversjonen er. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 [iC,05/05/2005 : 17:59] Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang.Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket. Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. last no bare san andreas ned.. lett å finne på nett *host*Les*host*retningslinjene*host* Nei, egentlig synes jeg det stemmer som MeTa][iC sier, det blir nok ikke så ekstremt annerledes. Faktisk liker jeg Desert Combat like godt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 [iC,05/05/2005 : 17:59] Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang.Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket. Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. last no bare san andreas ned.. lett å finne på nett Din fis! Men jeg lastet ned SA - For så å kjøpe det dagen etterpå ^^. BF2 skal også kjøpes, da demoen gjorde meg supersulten på spillet! (takk til en meget flink amerikaner som faktisk er den nesten lagspilleren jeg har møtt på alle serverne jeg har spilt på). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) [iC,05/05/2005 : 17:59] Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang.Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket. Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. last no bare san andreas ned.. lett å finne på nett Din fis! Men jeg lastet ned SA - For så å kjøpe det dagen etterpå ^^. BF2 skal også kjøpes, da demoen gjorde meg supersulten på spillet! (takk til en meget flink amerikaner som faktisk er den nesten lagspilleren jeg har møtt på alle serverne jeg har spilt på). EDIT: Tar jo 100 år å velge server, om ikke maskinen låser seg.. Har de samme problemene. Dessuten går det ikke an å kopiere og lime inn IP adressa i den "connect to server" greia. Ser allerede grunnalg for at det skal komme flere patcher. Endret 12. juni 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
espinos Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 [iC' date=12/06/2005 : 04:56] [iC,05/05/2005 : 17:59] Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang.Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket. Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. last no bare san andreas ned.. lett å finne på nett Din fis! Men jeg lastet ned SA - For så å kjøpe det dagen etterpå ^^. BF2 skal også kjøpes, da demoen gjorde meg supersulten på spillet! (takk til en meget flink amerikaner som faktisk er den nesten lagspilleren jeg har møtt på alle serverne jeg har spilt på). EDIT: Tar jo 100 år å velge server, om ikke maskinen låser seg.. Har de samme problemene. Dessuten går det ikke an å kopiere og lime inn IP adressa i den "connect to server" greia. Ser allerede grunnalg for at det skal komme flere patcher. hva er det vitsen med, og kjøpe det når du har det ferig lastet ned. Det er jo bare singelplayer... det var faktisk ment som et ørlite tips Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Så hvorfor kjøper du klær du liker når du kan stjele dem? Ikke si at det ikke er det samme, for det er det! Nedlasting av spill og filmer ER stjeling! BTW: Grunnen til at jeg kjøper det er fordi det er et meget bra spill. Jeg gir blanke faen i om det er multiplayer eller ej. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ja vist skal jeg kjøpe det!!! sitter å spiller demon nå og det er konge!!!!!!!!!! blir både bf2 og NYTT skjermkort Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 demoen va ikke så sinnsyk gøy. så spillet er helt sikkert det samme, eg står på mitt: BF: Veitnam er det beste spillet som er produsert under navnet BF. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 [iC' date=12/06/2005 : 16:44] Så hvorfor kjøper du klær du liker når du kan stjele dem?Ikke si at det ikke er det samme, for det er det! Nedlasting av spill og filmer ER stjeling! Ja, du får arrestere oss! OT: Har ikke prøvd demoen enda, men spillet skal i samlingen Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) [iC,12/06/2005 : 16:44] Så hvorfor kjøper du klær du liker når du kan stjele dem?Ikke si at det ikke er det samme, for det er det! Nedlasting av spill og filmer ER stjeling! BTW: Grunnen til at jeg kjøper det er fordi det er et meget bra spill. Jeg gir blanke faen i om det er multiplayer eller ej. For å gjøre diskusjonen enda mer useriøs.. Vet ikke helt om jeg skal ta den analogien din helt seriøs, da den er helt idiotisk. Uansett, hvordan kan du sammenligne det? Produsenten taper på om du stjeler noe fysisk som for eksempel en bukse som det koster å produsere. Om du stjeler en kopi av et spill, er det ingen som taper på det med mindre du faktisk hadde tenkt å kjøpe spillet lovlig isteden. De som laster ned spill har som regel ikke råd til å kjøpe spillet uansett (evt. ingen planer om å kjøpe det), så argumentet ditt er irrelevant. Endret 13. juni 2005 av kim Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) BF2 skal kjøpes så fort det er mulig, egentlig mest pga egen cd-key Endret 13. juni 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei, Klart jeg køber spillet - akkurat som alle de andre spill jeg har. Det blir en DollyDimpel spill-menu - levert på døren d. 24-26 juni Mvh Kimmer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Og, HERFRA skal det IKKE komme flere "jeg laster det bare ned fra nettet" Ser jeg flere slike threads, eller threads som hinter til det så er det flere som får 30 dagers utestengelse. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tusler vel ned til en aller annen butikk som har natt åpent og kjøper det. Ved mindre jeg er på ferie da Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har du tenkt å kjøpe deg BF2 med en gang det kjem? Ja, såklart Forhåndsbestilte spillet for lenge siden Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det er seff forhåndsbestilt alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå