Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har du tenkt å kjøpe deg BF2 med en gang det kjem? Alternativ: Ja! Venter og ser Har ikke tenkt å spille BF2 Har forhåndsbestilt det Eg venter og ser. Leser anmeldelser først. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har forhåndsbestilt det. Klanen bytter game Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke tenkt å spille BF2 siden grafikken er for dårlig. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke tenkt å spille BF2 siden grafikken er for dårlig. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke tenkt å spille BF2 siden grafikken er for dårlig. Godt argument! :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 efikkan si det var ironi Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 sikkert en av de som har sett alle de utrolig dårlige ingame filmene Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang. Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket. Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Klanspilling i BF2 kan jo bli kjempebra det. Ser slik ut. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 efikkan si det var ironi Egentlig ikke. Grafikken er ikke imponérende. Jeg håper at gafikken blir bedre enn de bildene jeg har sett. Grafikken er dårlig på følgende punkt: * Dårlige modelldetaljer * Dårlige lyseffekter (dette er ikke for å krangle) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva for noe tull er det? ! Den dagen alle sammen slutter å kjøpe spill (i allefall RPG, RTS og BF-lignende spill) fordi grafikken ikke er den beste noen sinne, da skal jeg ta selvmord. Fakta. Herregud, skjerp deg mann! Det er greit at folk har egne meninger, men hva slags forventninger har du egentlig? Tror du at ALLE spill som kommer etter HL2 og DOOM3 vil ha bedre grafikk enn dem? BTW: Det er kjempebra at grafikken i BF2 ikke blir verdens beste, for du kan jo bare se på HL2-DM når det kjører med 20 spillere, lags og FPS drops danser om hverandre. I BF2 vil spillerantallet bli på over 100 spillere per server. Jeg sier nå gratulerer til den som har ei kraftig nok maskin til å drive BF2 med alt på høyeste (oppløsning og detaljer) på en server som har 150 spillere, når grafikken er dobbelt så bra som HL2's grafikk. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Forhåndsbestilt Og ett spill som BF2 kjøper man for moroa, ikke grafikken. CS har ikke supergrafikk akuratt, men er allikevel verdens mest elskede/forhatte skytespill. Håper det går an med dual-screen i BF2, hadde vært najs å få brukt begge skjermene mine. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Håper det går an med dual-screen i BF2, hadde vært najs å få brukt begge skjermene mine. Det skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For min del betyr ikkje grafikken så mykje. Det er gameplayet som gjeld! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 HELL YEAH I'M IN!!!!!! Forhåndbestillt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 For min del betyr ikkje grafikken så mykje. Det er gameplayet som gjeld! Og det har Battlefield serien gjennomført godt. Graffiken i BF 2 er fin utifra bilder of filmer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg tror nok jeg venter og ser det ann litt.. er ganske sikker på at jeg kjøper det etterhvert da Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er forhåndsbestillt her i gården *gleder meg som en 5-års unge til jul* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) jeg tror nok jeg venter og ser det ann litt.. er ganske sikker på at jeg kjøper det etterhvert da dobbel again Endret 5. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 jeg tror nok jeg venter og ser det ann litt.. er ganske sikker på at jeg kjøper det etterhvert da Er ganske sikker at eg kjøper det etterhvert eg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå