Gå til innhold

Har du tenkt å kjøpe deg BF2 med en gang det kjem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter og ser. San Andreas kommer forran i prioritetslista for denne gang.

Dessuten er jeg ikke så veldig sulten på BF2 for øyeblikket.

Fikk for mye av public spilling i BFV og 1942. Føler på meg at BF2 ikke blir så veldig annerledes, til tross for hva EA sier. :ermm:

Lenke til kommentar
efikkan si det var ironi ;)

Egentlig ikke. Grafikken er ikke imponérende. Jeg håper at gafikken blir bedre enn de bildene jeg har sett.

Grafikken er dårlig på følgende punkt:

* Dårlige modelldetaljer

* Dårlige lyseffekter

(dette er ikke for å krangle)

Lenke til kommentar

Hva for noe tull er det? !

Den dagen alle sammen slutter å kjøpe spill (i allefall RPG, RTS og BF-lignende spill) fordi grafikken ikke er den beste noen sinne, da skal jeg ta selvmord. Fakta.

Herregud, skjerp deg mann!

Det er greit at folk har egne meninger, men hva slags forventninger har du egentlig?

Tror du at ALLE spill som kommer etter HL2 og DOOM3 vil ha bedre grafikk enn dem?

BTW: Det er kjempebra at grafikken i BF2 ikke blir verdens beste, for du kan jo bare se på HL2-DM når det kjører med 20 spillere, lags og FPS drops danser om hverandre.

I BF2 vil spillerantallet bli på over 100 spillere per server.

Jeg sier nå gratulerer til den som har ei kraftig nok maskin til å drive BF2 med alt på høyeste (oppløsning og detaljer) på en server som har 150 spillere, når grafikken er dobbelt så bra som HL2's grafikk.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilt :thumbup:

Og ett spill som BF2 kjøper man for moroa, ikke grafikken. CS har ikke supergrafikk akuratt, men er allikevel verdens mest elskede/forhatte skytespill.

Håper det går an med dual-screen i BF2, hadde vært najs å få brukt begge skjermene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...