Mr. Fiskum Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hvordan tror du framtidens musikk blir? selv så håper jeg ikke at hele verden blir drept av formløt liste-popp og håper at det blir mer mettal hva tror du? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Rock og metal kommer aldri til å dø!! Det er helt sikkert! Endret 5. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Listepop vil jo alltid være det som er mest populært Hva som vil ligge på lista derimot, er vanskelig å si. Emo-punk og R&B vil nok holde stand en dtund tror jeg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror det kommer til å fortsette som før.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fjortisspunk kommer nok til å være populært en stund til antar jeg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror det blir som det er, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Blir som i filmen Demolition Man, alle hører på reklamesnutter og er happy, happy happy Neida.. blir sikkert mer og mer musikk laget med en datamaskin. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Håper ikke det går i rettningen av at bare listepop blir "in". Vi får bare håpet at datamaskina tar helt over, er tross alt the real thing som låter best Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Håper Idol-konseptet og deltagere dør en lang og grusom død... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror nok nye typer musikk kan utvikle seg (hvor mange på 50 tallet så for seg rap/tekno, osv?) Uansett tror jeg at med alle hardbarka metal fanatikere rundt om kring vil metal leve lenge det og. Det kommer iallefall ikke til å dø så lenge vi fortsetter å høre på det Idol for band tror jeg kunne blitt litt morsomt, da jeg vet det er mange talentfulle ungdomsband der ute. Mye mer spennende enn en og annen ekkel fløtepus som kvalmer seg inn i beste sendetid. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 før var beatles bråkete. nå er dimmu bråkete. ... Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg ser for meg at posisjonene til de store plateselskapene daler, og antallet uavhengige plateselskaper øker. Derfor får man mer mangfold av mindre kjente artister, og dermed mulighet til å høre på den musikken man liker best. Jeg tror musikk solgt på internett kommer til å bli avgjørende for hva som skjer, og jeg gleder meg til å få tak i spennende musikk fra hele verden på en lettere måte. Dette kan vel også resultere i at man får en større blanding av etnisk elektronika, eller folke-metal fra russland, eller mye annen musikk som for oss i dag kan virke absurd... Jeg gleder meg i hvertfall! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tipper det kommer til å bli utviklet mye mer ?techno? Vet ikke hvordan det skrives hører aldri på det rock og metall owner Lenke til kommentar
WD- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror at det etterhvert vil bli brukt mer datasimulert akustikk, "akustiske" lyder ingen har hørt maken til før . Nå for tida virker det som om det er mye mixing av samplede lyder (fra akustiske instrumenter og annet), med diverse effekter lagt på. Håper dette utvider seg enda mer, at man begynner å lage helt nye former for sound som ikke bare baserer seg på noe man har tatt opp med mikrofon, men som også inneholder helt ny lyd. (Dette er kanskje i forandring allerede?). Skulle likt å hørt en film hvor ikke alle lydene var laget av et lydteam med mikrofoner tytende ut øra. Begynner å bli jævlig lei av at alle monstre og udyr i alle filmer høres ut som en blanding av enten okser, katter, aper etc... Et romvesen som høres ut som en fresende katt er ikke skummelt (sett Alien(s)?) Når man kan lage kule og spennende 3D-scener med riktig software og hardware, og et godt sett med ferdigheter, uten å bruke alt mulig scanna og fotografert materiale, så må det vel gå an å gjøre det samme med lyd? Tegne lyd? eller modellere? En utvikling på dette området ville helt garantert hatt stor innvirkning på samtidsmusikken. (tror jeg, da ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Relient K og sånne "band" kommer til å toppe listene. Tipper jeg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) *sletta* Endret 5. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg tror det vil bli musikk som kan være litt mer brutal....ekstrem metall sjangern vil bli enda mørkere å hardere... Ellers tror jeg Pcen vil ta overhånd desverre og at det blir mer og mer rap og R&B... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det geniale bandet Porcupine Tree har faktisk en sang om akkuratt dette. Sangen heter The Sound Of Muzak. Med andre ord sier sangen at Muzak kommer til å være framtidens musikk. Syns faktisk det høres realistisk ut. Sier som porcupine tree: One of the wonders of the world is going down . Her følger teksten: Porcupine Tree - The Sound Of Muzak Hear the sound of music Drifting in the aisles Elevator prozac Stretching on for miles The music of the future Will not entertain It's only meant to repress And neutralise your brain Soul gets squeezed out Edges get blunt Demographic Gives what you want Now the sound of music Comes in silver pills Engineered to suit you Building cheaper thrills The music of rebellion Makes you wanna rage But it's made by millionaires Who are nearly twice your age One of the wonders of the world is going down It's going down I know It's one of the blunders of the world that no-one cares No-one cares enough Endret 5. mai 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå