Gå til innhold

Netshop Cl56 vs Netshop 1557GLS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha gått for 1557GLS (Det gjorde jeg også) Den fungerer supert! Spiller krevende spill glatt og pent, bra multimedia pc og jobb pc. Minus er ikke så sykt bra høytalere.. men det er ikke viktig for meg =)

Lenke til kommentar

Siden jeg kun har erfaringer fra 1557GLS så skal jeg ikke anbefale noe. Eneste du skal være obs på er høytalerne og at enkelte bærbare har en lei tendens til å få tastaturmerker på skjermen etter en tids bruk. Dessuten så suger den dual-layer brenneren som følger med.

Alt i alt er jeg fornøyd med min 1557GLS. Jeg valgte en kjapp disk (E7K60) og 1 gig kingston minne. Batteritiden er og super.

Her er en link til noe biosrelaterte "problemer" med denne modellen.

Dette innlegget er ikke ment å være "negativt" på noen måte mot 1557GLS.

CL56 er helt sikkert ikke helt fri for barnesykdommer den heller, men siden jeg ikke har noen som helst erfaring med den kan jeg bare ikke uttale meg om den modellen :)

Lenke til kommentar

Jeg er særdeles godt fornøyd med CL56. Den er godt skrudd sammen og har god batterilevetid. Du få en god deal på www.digitalimpuls.no hvis du spør pent. (Fikk også et tilbud fra netshop på samme maskinen). Husk forøvrig at CL56 kommer med en (enkel) veske.

Endret av tritiuum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...