RaideN^^ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet hvordan jeg får aktivert klonemodus med ATI X800? Jeg har vært inne på avansert - overlegg, men der får jeg ikke gjøre om noe før klonemodus er aktivert. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ATI Display settings/Overlay/Theater Mode Options Lenke til kommentar
RaideN^^ Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Problemet er at jeg ikke får lov til å gjøre om noe inne på overlay fordi den sier jeg ikke kjører clonemodus. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Får du skrudd på tv'en i Display Setting da? ATI Display settings/Displays Lenke til kommentar
RaideN^^ Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvor finner jeg ATI Display settings? HVis jeg tar egenskaper for skrivebord -innstillinger - avansert finner jeg tven etc ja. Jeg har jo bildet på tven, men det er bare extended skrivebord. Jeg vil klone skjermen min, så det samme vises begge plasser. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Prøv å ta vekk driveren du nå bruker.....rensk alt som har med ATI å gjør på maskinen! Og last ned siste omega driveren... prøv deretter å gjør det som ble sagt tidligere...! Funket for meg.. trur det er mange som sliter med samme problemet som du..! Lenke til kommentar
RaideN^^ Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Fant ut av det, jeg hadde satt skjerm 2 som tilkoblet, og da blir det automatisk forlenget skrivebord. Denne må ikke stå som tilkoblet under egenskaper - instillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå