Lautsprecher Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hei. Har nå lånt en DVD av en venn med nyeste Longhorn-betaen på. Jeg installerer LH i tillegg til XP SP2. Problemet er at etter første restart så får jeg blåskjerm rett etter loading-skjermen. Det står ikke noe i blåskjermen om noen filert som har forårsaket den. Det står bare 'stop'. Jeg vet Longhorn er BETA, men det skal da gå å installere det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Longhorn har ikke kommet til beta ennå.... Mulig problemet ligger i maskinvaren på maskinen din. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er nettopp det som kan skje med en beta. Kanskje fungerer den tilsynelatende helt feilfritt hos noen mens andre igjen ikke får installert i det hele tatt. I en alfatest får man bare testet ut en begrenset kombinasjon av hardware så i betafasen oppdager man da ofte nye hardware inkompatibiliteter. Du har sikkert en av disse inkompatibilitetene. Ellers er det da en god stund siden betaen kom ut?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 skjønner heller ikke hva folk skal med Beta versjoner av programmer jeg da og iallefall ikke hva de skal med betaversjoner av OS, bare tull og krasj. nei, takke meg til Windows 2000 Pro English. rask, stabil, enkel og lydig Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har du prøvd LH som stand alone install ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Har du prøvd LH som stand alone install ? Nei, vil gjerne beholde XP-innstallasjonen min. skjønner heller ikke hva folk skal med Beta versjoner av programmer jeg da og iallefall ikke hva de skal med betaversjoner av OS, bare tull og krasj. nei, takke meg til Windows 2000 Pro English. rask, stabil, enkel og lydig [/sarkasme]nei, det er ikke for å prøve programvaren, ikke i det hele tatt[sarkasme] Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hmm... Selv vet eg at ett uferdig os kommer ivertfall ikke inn på min disk. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Prøvde LH med WMWare. Jeg fikk bare 4-bit farger. what to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå