Simen1 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei, jeg fant en gammel Nokia 5110 med ladder i spøla her om dagen. (Nei, jeg har IKKE stjelt den!) Problemet er bare at når jeg setter inn mitt SIM-kort så får jeg bare feilmeldingen "Bytte av SIM-kort er ikke tillatt". Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg aner jo ikke hvem som hev den, så jeg får neppe tak i den personen som har det sim-kortet som kan låse opp dette. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg kan fikse det. Se http://flash.to/nokia Mobilen er sikkert kjøpt for en krone eller noe sånt, og da pleier telefonene å være låst til det sim-kortet som følgte med abbonnementet. Derfor settes det på en sim-lås. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Tja, du skal jo ha 100 kr for det.. og så kommer vel porto og oppkrav i tillegg? (Bor du i Trondheim forresten?) Vet ikke om en 5110 er verd pengene eller bryet. Kanskje den går i søpla likevel.. Tenkte mer på en måte å gjøre det selv. Programvaren finner jeg sikkert ut av, men hva med den flach-kabelen, koster den mye? Hvor får man kjøpt en sånn, clas ohlson? Jeg gidder ikke å lage den i hvertfall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Hamar... Du kjenner ikke tilfeldigvis noen i Trondheim som har en sånn kabel og kan fikse det for meg billig? PS. clas ohlson har visst ikke flash-kabel i følge katalogen deres. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Siden det er en så gammel telefon som er så lite verd, så skal jeg gjøre det for 50. hvis du betaler porto. Det blr ikke så mye hvis du sender den som brev og pakker den godt inn. Flashe kabel koster ca 300. Hvis du har tenkt å kaste den i søpla, så please gi den til meg i steden! jeg betaler porto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå