kiios Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hei, jeg har et cd-image som jeg skal brenne.. men det er noen andre filer som jeg også trenger i tillegg. går det ann på en eller anen måte å legge til filene inn på det eksisterende cd-image?? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Har du ikke råd til en ny CD du kan brenne alle filene på på nytt? For ordens skyld: Nei, det går dessverre ikke :/ Endret 5. mai 2005 av Osse-Mon Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Om det går eller ikke kommer litt an på hva slags type image det er (det finnes mange forskjellige typer). I mange typer image kan du erstatte en fil som allerede eksisterer med en annen, men ikke nødvendigvis legge til nye. Det finnes en rekke programmer du kan bruke for å manipulere image (iso) filer, bl.a. som nevnt UltraISO eller IsoBuster. Trond Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 En mulighet er selvsagt å mounte imaget i Deamon. Så er det bare å lage et ny CD i favorittbrenneprogget ditt. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Åpne image/iso`n din i WinIso Legg til filene du vil ha, trykk save. Er ikke verre en det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå