Mafo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå kommer K750i Telefonen som av mange blir omtalt som "den nye T610" er nå på vei inn i norske butikkhyller. K750i vil være den første mobiltelefonen her til lands med 2 megapiksels kamera og autofokus, og danderer det hele med minnekort og MP3-spiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det står i denne artikkelen at den har mp3 spiller , men ikke i prisguiden. Hva er riktig? Pluss en annen ting jeg syntes var rart i prisguiden, er at det står at den ikke har Java MIDP 2.0. Er det sant? Lenke til kommentar
tnese Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den har så klart mp3 spiller. Prisguiden er _svært_ ofte feil, særlig når det gjelder funksjoner. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Syns pris guiden er kjempe fin ! Det er en i klassen min som har D500 eller den, "å så bra camera, 1,3 mpixel " denne har jo 2 ;D Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vil dere anbefale denne mobilen? Jeg har tenkt på å kjøpe den... Vet dere hvor de selger den ganske billig med Netcom Youngtalk? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er en i klassen min som har D500 eller den, "å så bra camera, 1,3 mpixel " denne har jo 2 ;D Antall megapiksler har lite å si på kvaliteten. Uansett; har gledet meg til denne, så kanskje jeg kjøper den. Hvem vet. Lenke til kommentar
ketilsiv Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 God kveld. E det RDS Radio på K750i? Synes jeg lest om det en gang. Hadde jo vært kult det da. Må jo nesten vær en MP3 spiller på den da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 E det RDS Radio på K750i? Ja Velkommen til forumet forresten. Lenke til kommentar
ketilsiv Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tusen takk for det. Har vært en aktiv gjest inn på her. Men det er første gang æ skriv inn på forumet. får ha en fin kveld alle som er inn på her. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Håper virkelig det dere skriver om at den er "plug and play" stemmer! Siden jeg bruker mange pcer er det hærlig å slippe å legge inn drivere på alle Lenke til kommentar
Lizard Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ka e forskjellen på denne og w800.. bortsett fra at et større memory stick følger me w800... de virker ganske like i spesifikasjoner.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var en hyggelig pris på den der! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 oj, da står valget mellom denne og d500, hvilken tror dere gir mest for pengene? (kamera er ikke det viktigste da) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ka e forskjellen på denne og w800..bortsett fra at et større memory stick følger me w800... de virker ganske like i spesifikasjoner.... Walkman-funksjonen og litt annet design. Denne skal kjøpes med en gang vi får den i butikken. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Denne er vel bedre enn d500 pga at den har bedre cam og minnekort. En venn av meg spurte en som jobba på Telebutikken, og han mente de ville ha den inn til 19 mai. Gleder meg som en unge til denne kommer! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ojojoj, og jeg som har komfirmasjon til lørdag også Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) ok, så bortset fra bedre cam og minnekort er de like ca? Endret 5. mai 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
hawo1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hærli telefon ass!! Men tror jeg heller venter på w800, mye bedre og ungdommelig design på den, pluss at menyene virker kule (sjekk bildet---> http://amobil.no/artikkelbilder/sony_ericsson_w800_d_l.jpg Har hatt k500i siden Oktober, og gleder meg virkelig til å kjøpe et helt perfekt SE produkt.. De to nye telefonene som kommer er jo nærmest komplet, man trenger ikke mer enn 2Megapixel i en telefon - enda, optikken er mye viktigere for kvalitetet, og siden den kommer med autofokus betyr det knallbilder =) Gleder meg som en liten unge Sony Ericsson blir å danke ut Nokia nå.. Det er jo bare å se på designet til k750 og w800 i forhold til de nye nokia telefonene, latterlig kjedelig design fra Finnene må jeg si!! Men uanz. dette er et røverkjøp, værtfall i forhold til d500 som ligger på rundt samme pris som k750 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 K750i må bare kjøpes, blir en bra oppgradering fra min 2år gamle Nokia 7250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg