Gå til innhold

Nå kommer K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står i denne artikkelen at den har mp3 spiller , men ikke i prisguiden. Hva er riktig? Pluss en annen ting jeg syntes var rart i prisguiden, er at det står at den ikke har Java MIDP 2.0. Er det sant?

Lenke til kommentar

Det er en i klassen min som har D500 eller den, "å så bra camera, 1,3 mpixel " denne har jo 2 ;D

Antall megapiksler har lite å si på kvaliteten.

Uansett; har gledet meg til denne, så kanskje jeg kjøper den. Hvem vet.

Lenke til kommentar
ka e forskjellen på denne og w800..

bortsett fra at et større memory stick følger me w800...

de virker ganske like i spesifikasjoner....

Walkman-funksjonen og litt annet design. :)

Denne skal kjøpes med en gang vi får den i butikken.

Lenke til kommentar

Hærli telefon ass!!

Men tror jeg heller venter på w800, mye bedre og ungdommelig design på den, pluss at menyene virker kule (sjekk bildet---> http://amobil.no/artikkelbilder/sony_ericsson_w800_d_l.jpg

Har hatt k500i siden Oktober, og gleder meg virkelig til å kjøpe et helt perfekt SE produkt.. De to nye telefonene som kommer er jo nærmest komplet, man trenger ikke mer enn 2Megapixel i en telefon - enda, optikken er mye viktigere for kvalitetet, og siden den kommer med autofokus betyr det knallbilder =) Gleder meg som en liten unge

Sony Ericsson blir å danke ut Nokia nå.. Det er jo bare å se på designet til k750 og w800 i forhold til de nye nokia telefonene, latterlig kjedelig design fra Finnene må jeg si!! ;)

Men uanz. dette er et røverkjøp, værtfall i forhold til d500 som ligger på rundt samme pris som k750 :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...