Shhhh Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) De nydelige modellene er presentert på denne siden. Amobil's artikkel om mobilene finner dere her. Specs VS7: - 2,5" skjerm! (SE S700i har 2,2") - 320 x 240 pixels - automatisk åpne/lukke mekanisme - 2 MP kamera - Bluetooth (ubekreftet) - miniSD minnkort (ubekreftet) - HØY PRIS! Mobile-Review liker telefonene dårlig, men jeg gleder meg stort til VS7 kommer:) Endret 5. mai 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er noen tråder oppe om dette, men jaja. Er ikke noen nyhet ihvertfall Jeg liker MX/VS 7 veldig godt. De er små, lekre og har svære skjermer. Skal ikke se bort ifra at det blir en sånn på meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Kommer disse til Norge? Ting som tyder på at ihvertfall noen av dem kommer til Norge. Var i hvert fall det inntrykket jeg fikk av å lese amobil sin artikkel for lenge siden. edit: Takk Endret 5. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 VS 7 var HERLIG!! For en skjerm, det blir nok en markedsleder på det området.Grøsser når jeg tenker på batteritiden, dog.. Link til mobile-reviews artikkel?? eller er det bare forumet? Kan uansett ikke stole på de russerne OffT: arehei! "I HVERT FALL"!!! skal du allikevel skrive som du snakker, hvorfor ikke dra det så langt som å bare si "vaffal"? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Link til mobile-reviews artikkel?? eller er det bare forumet? Kan uansett ikke stole på de russerne Review of the passed 3GSM Congress. Products by Panasonic - But to tell the truth VS phones are not miniature and are large-squared since miracles do not happen, unfortunately. - All the three devices are equipped with a 1.3-megapixel camera, 2.2" screen showing 16 million colours (24 bits) and having the resolution of 320x240 pixels. The picture quality does not differ from the already represented and being sold models with 262K screens. Comparison with Samsung D500 not only shows Panasonic inferiority but subjectively it is much worse in the picture quality. The colour depth announced is more a marketing move than real characteristics of the devices. And having a possibility to compare with Samsung SCH-S250 we can surely claim they are inferior in quality. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå