stolheisen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) :!: Hva er lurt og ha med seg på lan-party?? :!: Endret 5. mai 2005 av stolheisen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Data blir ikke helt det samme uten nei.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dataen selvsagt. Driver cd'er. Windows cd. Penger. God stol. Minimum 5m tp-kabel. Skjøtekabel kanskje. Mobil med lader. VISA. Billetten er også kjekk og ha Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kjem litt an på kor lenge du skal vere der, og om du skal overnatte. men litt sunn mat skader ikkje (Frukt, grovt brød). forutan det som alt er nevnt. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 bytteklær visst du skal ver lenge Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 deo... og noe å vaske seg med--- Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 En kilo tyggis er alltid fint! (Har hatt det med to år på rad til TG, og en gang til OsloLAN. OsloLAN sugde though ) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 alle driver cdene sovepose, deo, toalettsaker, ekstra nettverkskort Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Clvn's geniale liste over ting du skal ha med deg på lan: Personlige eiendeler: Partyticket.net-kortet Bankkort penger Matpenger billetten <- Viktig Hygiene: Håndkle Sjampo Deo Medisin (Er diabetiker Jeg og ) Tannbørste Tann-krem Klær 4 par sokker 1 genser 1 bukse 3 teskjorter 4 boxere 2 håndkler 2 hansker Mat Boksflasker (10*1,5l) Fun saft "ice tea" 1/2 liter 1 bollepose 1 pakke kjeks 1 pølser (til grilling) 1 pakke lomper 1 pakker paracett / ibux 1 pakke rundstykker 1 tube med mexicana-ost 1 pakke med noe pølse-påleg Påskeegg <- Viktig Elektriske Ting: mini-Kjøleskap (trekker bare 50w.. Ikke drep meg ) skjerm hoved-pcen mus tastatur brenne dvd'er Nettverkskabel * 2 Forgrener skjøteledning cd mappa mi (win xp, drivercder, linux+++, penneturs til cder extra ide-kabel vga->dvi plugg mini-dv-cammet mitt FireWire kabel extra sett strømkabler headsett Barber-maskin mobillader mobiltelefon Annet: Musematte "fizz keeper" Gaffa/fryseteip* maxbo bag Sovepose liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag) pute** ------------------- Forklaring: * Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesør før pga det.... ** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ikke engang de i Big Brother får ta med seg så mye inn i huset Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Godt humør, og omfglol c|24zy cs skillz. Steam r0xx0r teh big11111. Referanse: se signatur. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Absolutt mest nødvendig: PC-en + Strømkabel Skjermen + Strømkabel Tastatur og mus + musematte Nettverkskort m/kabel Høytalere, evt headsett x antall stk grændis og cola helt opptil hvor mye du spiser, og hvor lenge du skal være borte... +++ Godt humør... Det er viktig når en skal omgås andre mennesker. Om alle bidrar litt til å holde humøret oppe blir lanet så mye bedre... Andre nyttige ting: Bordlampe Bordvifte Mini kjøleskap Pute, soveunderlag + dyne/teppe Mobil tlf + evt lader Digitalt kamera, evt webcam Brett med cola :-) Pyntegjenstander som juletrelys o.l. Lommeboka m/ litt penger selvsagt, TILFELLE colabrettet ikke holdt... Kontorstol, evt en skikkelig stressless :-) Kilde: http://www.tweaknmod.com Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Det smarteste jeg tok med var lampa mi. Å sitte foran en skjerm i utallige timer når det er mørkt hele tia rundt deg gjør at øynene dine sliter litt. En liten bordlampe gjorde at jeg ikke fikk vondt i øya mer Andre ting som er kritiske å ha med er Windows CD (du eller andre trenger den), lang TP-kabel, penger og ikke minst en stor harddisk du kan fylle opp. Endret 9. mai 2005 av dan1el Lenke til kommentar
happy camper Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg driter en lang tp-kabel i hva folk har med seg på lan så lenge høytalerene står igjen! Det som er viktigst for meg er: -Data med strømkabel -Skjerm med strømkabel -Mus og tastatur -Sender til Mus og tastatur viss det er trådløst -Headset -Nettverkskabel (Min er 10 meter, og det får jeg ofte bruk for) -Brus! Ta med masse! Du trenger det (cola) -Vann på flaske -Musematte? -Fizz-keeper -En liten brusboks-kjøler som går på 12V! Kan kjøpes på bilrekvisitabutikker... -Snakelight-lampe (usb) - Vifte (usb) -En liten hengelås du kan låse baggen med utstyr som f.eks. kamera, mobil og annet dyrt utstyr som ikke bør ligge fremme når du sover!! Det er irriterende å ha sånt i lomma når du spiller! -Snop av ymse slag Og mye,mye mer som jeg ikke gidder å ramse opp Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kort utdrag av lista mi på TG: -Kjøleskap -200 meter TP (alltid noen som skal låne) -25-30 strømpadder (samme grunn som over) -filserverne og laptoppen, desktopmaskina om jeg føler for det. -3-5 kasser med bawls (alltid noen som skal "låne") -WLAN-basestasjoner (15-20 stykker) -Feltseng (husk å ta med puta neste år) ganske grovt regna, vi fylte opp 3 biler på 4 personer. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Anelse OT men: Var du en arrangør laaknor, eller bare hadde du med deg så mye? Og, hvis det er på LAN som har mikrobølgovner, er det meget handy å ha stekt Pizza på forhånd, slik at ubare kan varme en bit eller to når du blir sulten! Pluss masse grønne epler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå