akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Skulle skrevet "Ding", og forventet masse "Gratz", "gz".. ( World of Warcraft.. Når noen levler sier de ofte "Ding" ( En lyd som kommer når de går en level opp.. ) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 grats ja, synd du må vente til 14 med nye spells.. Neida, men nå blir det øl, snus, rusbrus og mus da. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har ikke fått noen sprøyte i 8ende enda Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bcg'en er ille. Selve stikket varte lenge, og det var et sant smertehelvete. Etter at nåla var ute kom det en brennende følelse like varmog sviende som selveste Helvete! Gru deg til 8'ende, det er da alle de feige kreka skal overse deg siden de er redd deres nye venner "ikke vil like deg." Mot 9'ende derimot, har folk blitt bedre kjent, og "gruppene" går litt mer i oppløsning. Men så har du jo fortsatt Bcg'en da. Nei, dette ser ikke bra ut. Men.. Gratulerer med dagen da! jepp...kjentes ut som om dem sprøyta inn en brannmanet i armen min det svei som et helvette! Lenke til kommentar
trulskromke Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Øh... Dette var jo beroleggende.. Heldigvis er ikke den sprøyta for 9nde.. jeg fikk den i 7. kjnte ikke en dritt... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 og jeg fikk den i 8. varierer sikkert fra krins til krins. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 For å sette det litt på spissen (oh, the irony) så måtte jeg ta BCG-sprøyten tre ganger. Fordi væsken rant ut igjen gjennom nålestikket. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 For å sette det litt på spissen (oh, the irony) så måtte jeg ta BCG-sprøyten tre ganger. Fordi væsken rant ut igjen gjennom nålestikket. var det vondt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå